МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Керівництво будівельно-конструктивними іграмиМолодша група Зміст гри – оббудовування іграшки. Форма гри – гра поряд. Спочатку не ставлять мети ("Що вийде") – цікавить процес роботи з матеріалом. Розташовують будівлю в горизонтальній площині, швидко руйнують. Вихователь: - створює ігрове середовище (кубики, бруски, цеглинки, пластини, призми) – матеріалу повинно бути достатньо; - після занять споруди самостійно обігруються; - бере участь в іграх: допомагає, підказує задум, показує спосіб виконання, будує сюжетні будівлі, пропонує разом обіграти їх; - допомагає організуватися для спільної гри (побудували міст і перевозять вантажі, пасажирів). Середня група Діти будують за зразком, за наміченою темою. Використовують додаткові матеріали. Прийоми: показ зразка будівлі, будування поряд з вихователем, оцінка будівлі, її аналіз. Вчать самостійно обирати тему і визначати послідовність будування. Старша група Діти будують за малюнком, фото, моделями (споруджена вихователем будівля, обклеєна папером). Керівництво спрямоване на поєднання інтелектуальної і практичної діяльності. Дітей вчать "читати" зображення (фото, малюнки, схеми), виділяти головне, частини (зоровий аналіз). Ігри – колективні. Прийоми: порада, аналіз схеми, розгляд альбомів, моделей будівель, використання комплексних сюжетних будівель (кожен виконує самостійно певну операцію), спостереження за будівництвом. Умови для ігор зі снігом, піском, водою: 1. Пісок (закритий) очищається, поливається, міняється. 2. В кімнаті – ящик на колесах. 3. Водний басейн типу «фонтан». 4. В групі – тазки з водою, фартухи, клейонки (tо+18о+20о). 5. Формочки з виступами (пластмасові, металеві, дерев’яні), відерця, совочки. 6. Човники, надувні, гумові, пластмасові іграшки, лійки, камінці, мушлі. Керівництво - дітей знайомлять з властивостями матеріалу – перетворюється з одного стану в інший; - малюки – пересипають пісок, переливають воду; - пізніше – ліплять пиріжки, пасочки; - старші – будують різні споруди (замок, башта, мости. дороги); - вихователь показує, будує разом з дітьми (молодші групи); - в старшій групі – радить, бере участь у змові, допомагає спланувати гру.
|
||||||||
|