Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема: Театралізовані ігри

План

1. Види театралізованих ігор.

2. Ігри-драматизації, їх своєрідність, освітньо-виховна цінність.

3. Умови, необхідні для розвитку ігор-драматизацій.

4. Керівництво іграми- драматизаціями в різних вікових групах.

Література

1. Л. В. Артемова. Театр і гра. – К., 2010.

2. Т. І. Поніманська. Дошкільна педагогіка. – К., 2004.

3. С. Русова. Теорія і практика дошкільного виховання /С. Русова. Вибр. пед. твори. Кн. 1. – К., 1997 – С. 242/.

 

«В драматизації важливо, щоб діти самостійно знаходили ті рухи, ті вирази словесні, що вони їх визнають за відповідні тим, або іншим лицедіям. Добре, як вони схоплюють ті самі яскраві вирази, які даються їм в народних творах і запам’ятовують їх; але цікаво й те, щоб вони давали свої власні вирази».

С. Русова

Класифікація театралізованих ігор:

Залежно від провідних засобів емоційної виразності, за допомогою яких розігрується сюжет (Л. Артемова).

1. Режисерські ігри:


настільні:


Ø театр іграшок;

Ø театр картинок;


стендові:


Ø стенд-книжка;

Ø панорама;

Ø книжка-забава;

Ø телевізор, кіно;

Ø фланелеграф;

Ø тіньовий театр.


2. Драматизації:


Ø власне драматизація;

Ø пальчиковий театр;

Ø бібабо;

Ø театр-імпровізація;

Ø ляльки-велетні, тростяні.


Гра-драматизація – це своєрідна дитяча театралізована вистава, яка проводиться в ігровій формі за змістом художнього твору.

Схожі з сюжетно-рольовими іграми (зміст, ролі, сюжет, ігрові дії, творчий задум). Але між ними є різниця: драматизація розвивається за готовим сюжетом твору.

Значення гри-драматизації

1. Діти краще засвоюють зміст твору, логіку подій, їх причинну зумовленість.

2. Вчаться узгоджувати дії, підкорятись інтересам колективу.

3. Розвиваються комунікативні компетенції, творча уява, інтерес до художньої літератури, рідного слова.

4. Розвиваються акторські, художньо-творчі здібності.

Умови для ігор-драматизацій:

- знання літературного твору;

- наявність елементів костюмів;

- наявність іграшок-персонажів;

- наявність декорацій.




Переглядів: 4687

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Керівництво будівельно-конструктивними іграми | Керівництво включає

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.