Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Керівництво включає

1. Підбір літературних творів:

- динамічні, з захоплюючим сюжетом, діалогами, близькі за змістом (казки, вірші, веселі твори).

Спочатку – твори з обмеженими діями.

2. Робота над розумінням образів персонажів:

- читання, розповідання твору;

- прослуховування аудіозапису, перегляд мультфільмів;

- переказ творів з імпровізацією діалогів;

- розгляд ілюстрацій, перегляд театрів;

- спостереження за тваринами, птахами, людьми.

3. Робота над образом:

ü моделювання голосом(голосно, тихо, лагідно – грубо, здивовано, злякано);

ü ігрові вправи (одна дитина говорить за різних персонажів);

ü тренувальні вправи (показати старого дідуся, молодого юнака);

ü колективне відтворення тексту з виконанням ролей.

4. Розподіл ролей.

Молодший вік: вихователь – ведучий, допомагає розподіляти ролі.

Старший вік: є ігровий зачин – діти самостійно організовують ігрову обстановку, домовляються про ролі, беруть участь у виготовленні елементів декорацій, костюмів. Вихователь – рядову роль.

Керівництво в ході гри

- вчимо бачити, чути партнера;

- вчасно подавати репліки;

- вкінці – обговорити гру;

- повторюється гра – 3-4 рази з іншим гравцями;

- старші – драматизують для малюків.

Час для драматизації – 2-га половина дня.

 

Тема: Рухливі ігри

План

1. Значення рухливих ігор.

2. Види рухливих ігор.

3. Керівництво рухливими іграми в різних вікових групах.

Література:

1. Програма розвитку дитини дошкільного віку "Українське дошкілля". – Тернопіль, 2013.

2. Е. С. Вільчковський, О. І. Курок. Теорія і методика фізичного виховання дітей дошкільного віку. навчальний посібник. – Суми, 2005. – с. 192-207.

Рухливі ігри – це ігри, в яких яскраво виявлена роль рухів.

Значення рухливих ігор:

- задовольняють потребу дитини в рухах, збагачують руховий досвід;

- сприяють удосконаленню основних рухів (бігу, стрибків, метання, ходьби, лазіння);

- розвивають фізичні якості (швидкість, спритність, витривалість, влучність);

- впливають на виховання морально-вольових якостей (свідома дисципліна, товариськість, витримка, чесність, наполегливість);

- ефективно вливають на розумовий розвиток (уточнюють уявлення про різні явища природи, тварин, птахів, комах; розвивають уяву, фантазію, пам'ять, сенсорику, мислення, мовлення);

- є засобом естетичного виховання (використовуються пісні, вірші, музичний супровід).




Переглядів: 703

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Театралізовані ігри | Види рухливих ігор

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.