МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
III. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ОФОРМЛЕННЯ КУРСОВОЇ РОБОТИНа цьому етапі важливим є оформлення курсової роботи згідно з прийнятими вимогами та правилами. Подаємо найзагальніші з них: · обсяг роботи має становити 30-35 сторінок основного тексту без урахування додатків і списку використаних джерел. На написання вступу відводиться від 3-4 сторінки (приблизно 10-12% від загального обсягу), основної частини – 25-28 сторінок (80-85%), висновків 2-3 сторінки (6-8%); · роботу друкують на одній стороні аркуша білого паперу формату А4, до 30-ти рядків на сторінці (1600-1700 друкованих знаків). Рекомендований шрифт Times New Roman текстового редактору Word із 1,5 міжрядковим інтервалом. Параметри сторінки: ліве поле 3 см, зверху і знизу – 2 см, праве поле – 1, 5 см. Шрифт друку має бути чітким, стрічка – чорного кольору, цілісність тексту – однаковою. · Титульна сторінка оформлюється згідно встановленого зразка (див. Додаток А); · Нумерація сторінок від титульної до останньої відбувається без пропусків. Увага! Першою вважається титульна сторінка, але на ній цифра «1» не ставиться; другою вважається сторінка, що містить «Зміст» (план) і на ній цифра «2» також не ставиться; лише з наступної сторінки проставляється цифра «3» й далі за порядковим номером; · Заголовки структурних частин курсової роботи «ЗМІСТ», «ВСТУП», «ОСНОВНА ЧАСТИНА», «РОЗДІЛ», «ВИСНОВКИ» і т.д. друкується великими літерами (18 шрифт, жирний) симетрично до тексту, починаючи з нової сторінки. Заголовки підрозділів – маленькими літерами (14 шрифт, жирний), крім першої великої з абзацного виступу без крапки в кінці речення). У курсовій роботі, крім текстової форми, для представлення результатів можна використовувати й інші форми, наприклад: плани-конспекти уроків музики і виховних заходів, зразки виконаних учнями творчих завдань, заповнених анкет та інших матеріалів, що використовуються автором для підтвердження ефективності музичного навчання і виховання з обраної теми. Таку інформацію, як правило, виносять у додатки. Додатки мають бути оформлені як продовження курсової роботи й розташовані у порядку згадування в тексті посилань на них. Кожен додаток починається з нової сторінки. У правому верхньому куту пишуть слово "Додаток", позначаючи його великими літерами українського алфавіту, за винятком літер Ґ,Є,І,Ї,Й,О,Ч,Ь (наприклад: Додаток А і т.д.). Нижче, посередині рядка, обов’язково слід писати заголовок (назву) додатка. Якщо в роботі один додаток, то його не нумерують. У кінці роботи (після основного тексту та додатків) додається список використаної літератури, який має складатися з 20-25 джерел (монографій, навчальних посібників, авторефератів дисертацій, методичних рекомендацій, статей, довідкових видань тощо). Усі посилання повинні бути уніфіковані. Літературні джерела подаються у списку тією мовою, якою вони написані. Спочатку перераховуються джерела мовами з кириличною графікою (наприклад, українською, російською, білоруською), а потім праці, написані мовами з латинською графікою (англійською, німецькою тощо). Оформлення списку літератури здійснюється згідно з правилами бібліографічного опису друкованих джерел в алфавітному порядку. Приклади бібліографічного опису різних джерел наведено в Додатку В.
|
||||||||
|