Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






СТРУКТУРА КУРСОВОЇ, ДИПЛОМНОЇ ТА МАҐІСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ФІЛОЛОГІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

КАФЕДРА ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ФОЛЬКЛОРИСТИКИ

О. В. ПУНІНА

 

МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ДО НАПИСАННЯ

КУРСОВОЇ, ДИПЛОМНОЇ ТА МАҐІСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ

З ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

 

 

ДОНЕЦЬК 2011


МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

ДОНЕЦЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ФІЛОЛОГІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ

КАФЕДРА ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ І ФОЛЬКЛОРИСТИКИ

О. В. ПУНІНА

 

МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ ДО НАПИСАННЯ

КУРСОВОЇ, ДИПЛОМНОЇ ТА МАҐІСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ

З ІСТОРІЇ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

 

 

ДОНЕЦЬК 2011


Пуніна О. В. Методичні поради до написання курсової, дипломної та маґістерської роботи з історії української літератури / Ольга Василівна Пуніна. – Донецьк: Донецький національний університет, 2011. – 22 с.

 

Рецензенти:

Просалова В. А., доктор філологічних наук, професор, завідувач кафедри історії української літератури і фольклористики Донецького національного університету;

Соловей О. Є., кандидат філологічних наук, доцент кафедри історії української літератури і фольклористики Донецького національного університету.

 

Рекомендовано до друку ухвалою Вченої ради філологічного факультету Донецького національного університету (протокол № 9 від 17 червня 2011 р.)

 

 

Видання містить методичні поради до написання та оформлення курсової, дипломної та магістерської роботи з історії української літератури для спеціальності «Українська мова і література» ОКР «бакалавр», «спеціаліст», «маґістр». Методичні поради розраховано на студентів філологічних факультетів відповідної спеціальності.

 

 

ЗМІСТ

 

Вступ………………………………………………………………………………...4

 

Структура курсової, дипломної та маґістерської роботи…………………….….5

 

Технічні вимоги до оформлення наукових студентських робіт…………….…..9

 

Приклади оформлення списку використаної літератури…………………….…12

 

Тематика науково-дослідних робіт……………………………………………….14

 

Список використаних джерел………………………………………………….….18

 

Додатки………………………………………………………………………….….19

 

 

ВСТУП

 

Одна з умов досягнення студентами філологічного факультету високого рівня професійної підготовки – якісна й плідна праця у науково-дослідному напрямку. Написання кваліфікаційної роботи – курсової, дипломної, маґістерської – є важливою формою самостійного вивчення та осмислення значного обсягу історико-літературного, теоретичного матеріалу. Її виконання сприяє поглибленому ознайомленню з літературним процесом, культурно-історичними епохами, письменницькими доробками тощо, систематизації, закріпленню та поглибленню теоретичних знань, відтак студенти-філологи оволодівають навичками опису, аналізу, інтерпретації художніх творів; також – пошуку, прочитання й осмислення необхідних наукових джерел, набувають досвіду самостійного дослідження в історико-літературній галузі.

Відповідно до навчального плану студенти філологічного факультету спеціальності «Українська мова і література» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» виконують курсову роботу з історії української літератури на першому курсі денного відділення, на першому курсі прискореної форми навчання та на другому курсі заочної форми навчання, а також студенти третього та четвертого курсів денної форми навчання, які спеціалізуються на кафедрі історії української літератури і фольклористики. Дипломна робота виконується студентами ОКР «спеціаліст», магістерська – ОКР «маґістр».

Курсова робота з історії української літератури є початковим етапом у навчальному і науково-дослідному процесі підготовки бакалаврів української філології. Кінцева ланка науково-дослідного процесу − дипломна і маґістерська роботи з історії української літератури, що характеризуються актуальністю обраної теми, цілеспрямованим вивченням об’єкта і предмета дослідження, науковою новизною, використанням певної літературознавчої методології, чітко сформульованим практичним і теоретичним значенням.

 

 

СТРУКТУРА КУРСОВОЇ, ДИПЛОМНОЇ ТА МАҐІСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ

 

Курсова робота з історії української літератури повинна містити:

 

§ титульний аркуш (приклад оформлення див. додаток А);

§ зміст (приклад оформлення див. додаток Г);

§ вступ;

§ розділи;

§ висновки;

§ список використаної літератури.

 

Дипломна і маґістерська робота з історії української літератури повинна містити:

 

§ титульний аркуш (приклад оформлення див. додаток Б, В);

§ зміст (приклад оформлення див. додаток Г);

§ анотації;

§ вступ;

§ розділи;

§ висновки;

§ список використаної літератури;

§ додатки (за потреби).

 




Переглядів: 626

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПОДАННЯ | Титульний аркуш

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.