МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАВДАННЯ ДО ВИКОНАННЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ3.1 ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Контрольна робота містить теоретичну та практичну частини. В теоретичній частині студентами розкривається сутність і основні положення теми, обраної згідно відповідному варіанту. Обсяг теоретичної частини 6-8 аркушів формату А4. В практичній частині треба вирішити 3 задачі згідно відповідному варіанту, що розміщені в додатку „А”. Рішення повинне містити формули та необхідні пояснення. Варіанти визначаються за списком викладача.
3.2 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА
Задача 1. Комерційні банки "А", "Б" і "В" подали заявки на купівлю кредитів через процентний тендер. Які потенційні можливості у КОЖНОГО З НИХ є на купівлю кредиту, якщо відомо: - обсяг кредитів, що виставляються на продаж - 300 одиниць; - термін кредиту - 1 місяць; - стартова ціна кредиту - 20%.
Відповідь обґрунтуйте
Задача 2. Користуючись наведеними умовними даними, обчисліть загальний обсяг грошової маси, а також оцініть динаміку окремих грошових агрегатів і швидкість обороту окремих платіжних засобів.
Відповідь обґрунтуйте
Задача 3. На підставі наведеної у таблиці інформації розрахуйте грошові агрегати МІ і МЗ, а також грошовий мультиплікатор за цими агрегатами. Відповідь обґрунтуйте.
Задача 4. На підставі наведеної у таблиці інформації розрахуйте грошовий агрегат М2 і грошову базу. Відповідь обґрунтуйте.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
|