МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Актуальність етико-психологічного моніторингу реклами як методу убезпечення загроз в інформаційно-психологічній сфері. (Не уверен,что это то,что надо)Рекламний простір оновлюється настільки інтенсивно, що неможливо проконтролювати кожне рекламне повідомлення — на це не спроможна жодна установа. Проте багато ОСР проводять моніторинг реклами за своєю ініціативою, виявляють і виправляють невідповідності й застарілі положення у кодексі з появою нових форм і видів порушень на теренах етики рекламної комунікації. Часто такий моніторинг зосереджується на окремому виді медіа або на окремому виді реклами — надто тих, що стосуються питань соціального спрямування. Останнім часом щодалі більшої популярності набувають процедури попередньої експертизи і попереднього затвердження. З огляду на принцип «попередження краще, ніж лікування», більшість національних ОСР на прохання рекламодавців і агенцій надають оцінку рекламних кампаній щодо їх прийнятності, таку послугу називають попередньою експертизою. Вона, здебільшого, необов’язкова і зазвичай не береться до уваги, навіть якщо в майбутньому з’являється скарга на певну рекламу (рекламну кампанію). Очевидно, що попередня експертиза значно зменшує ризик появи скарги, а це має дуже велике значення для рекламодавців та агенцій, — зокрема , для телебачення, де зміни в рекламі коштують дуже дорого. В окремих країнах ЄС певні категорії реклами мають бути представлені на експертизу до ОСР перед публікацією чи виходом в ефір. Така процедура відома як попереднє затвердження і є надзвичайно схожою на процедуру попередньої експертизи. Але якщо попередня експертиза зазвичай необов’язкова, то попереднє затвердження є неодмінною умовою. У певних країнах попереднє затвердження — легальна вимога, яку застосовують до всієї реклами в окремому виді медіа (наприклад, у Франції попередню експертизу проходить вся телевізійна реклама) або до певної категорії продукції (наприклад, фармацевтична продукція), або як санкцію до тих рекламодавців, які порушили кодекс[1].
Оцінка етичної коректності реклами як найважливішої форми соціального комунікації Механізми впливу на процес формування соціально-етичною реклами
|
||||||||
|