Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Актуальність етико-психологічного моніторингу реклами як методу убезпечення загроз в інформаційно-психологічній сфері. (Не уверен,что это то,что надо)

Рекламний простір оновлюється настільки інтенсивно, що немож­ливо проконтролювати кожне рекламне повідомлення — на це не спро­можна жодна установа. Проте багато ОСР проводять моніторинг ре­клами за своєю ініціативою, виявляють і виправляють невідповідності й застарілі положення у кодексі з появою нових форм і видів порушень на теренах етики рекламної комунікації. Часто такий моніторинг зо­середжується на окремому виді медіа або на окремому виді реклами

— надто тих, що стосуються питань соціального спрямування.

Останнім часом щодалі більшої популярності набувають проце­дури попередньої експертизи і попереднього затвердження. З огляду на принцип «попередження краще, ніж лікування», більшість наці­ональних ОСР на прохання рекламодавців і агенцій надають оцінку рекламних кампаній щодо їх прийнятності, таку послугу називають попередньою експертизою. Вона, здебільшого, необов’язкова і за­звичай не береться до уваги, навіть якщо в майбутньому з’являється скарга на певну рекламу (рекламну кампанію). Очевидно, що по­передня експертиза значно зменшує ризик появи скарги, а це має дуже велике значення для рекламодавців та агенцій, — зокрема , для телебачення, де зміни в рекламі коштують дуже дорого.

В окремих країнах ЄС певні категорії реклами мають бути пред­ставлені на експертизу до ОСР перед публікацією чи виходом в ефір. Така процедура відома як попереднє затвердження і є надзвичайно схожою на процедуру попередньої експертизи. Але якщо попередня експертиза зазвичай необов’язкова, то попереднє затвердження є неодмінною умовою. У певних країнах попереднє затвердження — легальна вимога, яку застосовують до всієї реклами в окремому виді медіа (наприклад, у Франції попередню експертизу проходить вся телевізійна реклама) або до певної категорії продукції (наприклад, фармацевтична продукція), або як санкцію до тих рекламодавців, які порушили кодекс[1].

 

Оцінка етичної коректності реклами як найважливішої форми соціального комунікації

Механізми впливу на процес формування соціально-етичною реклами




Переглядів: 272

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Моральне насильство рекламної комунікації як проблема порушення принципів професійної етики. (вообще вопрос очень похож на предыдуший,насколько я понял) | Реклама комунікація етична норма

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.