Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Реклама комунікація етична норма

Вельми актуальною проблемою сучасної реклами є її вплив на духовний розвиток особистості і суспільства, значення для формування ціннісних орієнтацій людей в стрімко глобалізованому суспільстві. На жаль, ідея соціально-етичного (Соцієтального) маркетингу, що розвивається американськими маркетологами [Котлер Ф. , Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В., Основи маркетингу. М.; СПб.; К.: Ізд.дом «³льямсВ», 1999], поки не знаходить широкого розуміння в середовищі російських рекламістів-практиків. Однак, наростаючі процеси глобалізації все серйозніше ставлять питання про соціальну відповідальність бізнесу, що вимагає неодмінного обліку довгострокових інтересів споживачів і суспільства. Важливо відзначити сполучуваність процесів розвитку рекламних технологій і контролю за дотриманням прав особистості та норм життя суспільства, тобто зміна в одному напрямку негайно спричиняє зміни в іншому.

Перший крок до формуванню системи контролю реклами - Закон Російської Федерації В«Про рекламуВ». Реальне життя зажадала від самих російських рекламістів вжити деякі кроки щодо упорядкування норм етичності реклами.

Створення громадських рад з реклами в регіонах - наступний крок. На цьому етапі проблема відсутності ретельно опрацьованих критеріїв і механізмів аналізу та контролю над рекламою з боку суспільства починає серйозно гальмувати процес формування соціально-орієнтованого, відповідального бізнесу, відповідного нового рівня організації суспільства. Рекламісти керуються власними поняттями про В«етичнийВ», а контролюючі органи - своїми. Чіткі рамки, за якими починає працювати система самозахисту суспільної моралі, до цих пір не визначені. Особливо яскраво це видно на прикладі масованого використання в рекламі еротики і сексуальних символів, гендерних та національно-культурних стереотипів. Ця проблема актуальна не тільки для Росії, але і у всьому світі. Так у Франції якийсь час назад уряд пообіцяв компаніям, використовують секс для реклами товарів, застосувати певні репресивні заходи. Було визнано, що Франція, традиційно використала секс в рекламі набагато ширше, ніж будь-яке інше держава, нині перейшла допустимі межі. Завдання Національної ради США по спостереженню за рекламною діяльністю - зміна репрезентації образу жінки в рекламі. Подібна програма успішно працює і в Іспанії. Значним досягненням у створенні моделі гендерно-етичною реклами стало прийняття у 1996 р. Європейською радою резолюції В«Про образі жінки в рекламі та засобах масової інформаціїВ». Такий успіх став можливим завдяки розвитку не тільки гендерної адвертологіі, але й активізації жіночого громадського руху в Європі.

Критики ідеї суспільного контролю над рекламою в засобах масової інформації зазвичай посилаються на свободу друку. Однак, незалежний дослідницький центр РОМИР провів опитування про те, як громадяни Росії відносяться до контролю за коштами масової інформації. Виявилося, що переважна більшість (71,9%) громадян в цілому згодні з необхідністю введення інформаційного контролю в ЗМІ.




Переглядів: 326

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Актуальність етико-психологічного моніторингу реклами як методу убезпечення загроз в інформаційно-психологічній сфері. (Не уверен,что это то,что надо) | Які ж суспільні інститути і за допомогою яких механізмів можуть ефективно впливати на процес формування соціально-етичною реклами?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.