Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Стратегії ціноутворення на нові товари

Стратегія “зняття вершків” застосовується фірмами-лідерами у таких випадках:

· при виході на ринок з принципово новими товарами, які не мають аналогів і знаходяться на початковій стадії життєвого циклу;

· якщо формується новий ринок споживчих товарів;

· якщо попит не залежить від росту цін.

Мета стратегії - отримання прибутків шляхом встановлення виробником монопольної ціни, яка діє до того часу, поки новий товар не почнуть продавати конкуренти. Ефективність даної стратегії може бути досягнута тільки тоді, коли є гарантії, що найближчим часом цей товар не з’явиться масово на ринку. А це залежить від багатьох факторів:

· висока собівартість виробів у конкурентів;

· захист виробу патентом;

· відсутність необхідності для виготовлення сировини;

· труднощі у збуті товару.

Встановлення високої початкової ціни, окрім всього іншого, може мати для компанії дві додаткові переваги. По-перше, у випадку допущення якоїсь помилки у розрахунках завжди можливо знизити ціну. Ціну завжди легше знизити, ніж підвищити після того, як товар вже став популярним на ринку. По-друге, проведення політики високих цін може створити в очах покупця враження про те, що товар високої якості.

Стратегія “впровадження на ринок”.Сутність цієї стратегії - встановлення наперед відомої низької ціни на новий товар порівнянно з ціною, яка є основною на ринку. Впровадження таким способом нового товару дає можливість підприємству збільшити свою частку на ринку.

Головна мета цієї стратегії – привернути увагу до своєї продукції. Ефект може бути досягнутий тоді, коли є впевненість у тому, що конкуренти не зможуть швидко знизити ціни на свої товари.

Коли окремий товар виготовляється у великих кількостях, його собівартість і збутові витрати на одиницю продукції зменшуються з збільшенням об’єму випуску і при цьому попередньо встановлена низька ціна буде відповідати низькому рівню витрат. У такій ситуації необхідно усілякими засобами стимулювати продаж.

Стратегія „психологічного впливу”. Суть її в тому, що підприємство встановило ціну, яка для споживача психологічно приваблива. Досягається це тоді, коли пропонована ціна нижча, ніж у конкурентів і не є круглою цифрою. Наприклад, можна запропонувати товар по 97 грн. 70 коп. Застосовується ця стратегія відносно до виробів, які використовуються для швидкого впровадження на ринок чи для збільшення престижу підприємства-виробника.

Стратегія “лідера на ринку”.Полягає у тому, що ціни на нові вироби встановлюють з урахуванням ціни лідера у галузі чи на ринку. Ціна підприємства може бути вищою за ціну компанії-лідера, але тільки у тому випадку і настільки, наскільки якість цього товару вища за якість товару лідера.

Ця стратегія найбільш важлива для підприємства які виготовляють невеликі партії товарів.

Стратегія „престижної ціни” використовується, коли встановлюються ціни на вироби відомих фірм з традиційно високою якістю. Ефект досягається тоді, коли товар має високу якість, не має аналогів цього товару на ринку, пропонується невелика партія цих товарів.

 




Переглядів: 636

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи формування цінової стратегії | Стратегії ціноутворення на товари, які вже існують на ринку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.