Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Конкурентні стратегії

У середовищі, що контролюється ринком, ціни впливають на обсяги продажу швидше, ніж всі інші фактори. Тому керівники при виникненні труднощів зі збутом намагаються знизити ціну.

Цінова конкуренція має добрий результат, якщо:

· збільшення попиту призводить до такого росту продажу, що збільшення виробництва породжує „ефект масштабу” у розмірах, які компенсують початкове зниження прибутковості;

· попит на товар високоеластичний і зниження ціни різко збільшує попит.

Ефект масштабу - зменшення собівартості одиниці продукції при рості обсягів виробництва за рахунок зменшення долі постійних витрат, що припадають на кожну вироблену одиницю.

Політика зниження ціни ефективна, коли:

· направлена на таку невелику групу споживачів, що може не збудити реакцій конкурентів;

· товар є „збитковим лідером продажів”;

· мова йде про ринок, що формується.

„Збитковий лідер продажів” -товар, який реалізується із мінімальним прибутком або без нього заради приваблення покупців до підприємства та покупки інших товарів.

Якщо уникнути конкурентної боротьби неможливо, вибір дій повинен спиратися на такі принципи:

· не потрібно вступати в цінові війни, якщо немає впевненості, що ваш виграш перебільшить витрати на участь у такій війні;

· не потрібно змінювати ціни, доки розрахунками не буде доведено, що це більш дешево, ніж прийняття нових рівнів цін, які пропонує ринку конкурент.

У всіх інших ситуаціях конкурентної боротьби зниження цін варто розглядати як невдале рішення, що можуть прийняти тільки короткозорі менеджери, що живуть одним днем, не думаючи про довгостроковий розвиток фірми. Такі менеджери звичайно виправдують свою цінову політику необхідністю „боротьби за збільшення ринкової частки”.

Класіфікація методів ціноутворення

 




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ціноутворення у рамках товарної номенклатури | Ціноутворення з урахуванням витрат виробництва

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.