Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






I розділ. Огляд літератури

Завдання розділу:

1. Надати аналіз існуючим проблемам харчування та проблемам забезпечення підприємств ресторанного господарства якісними продуктами.

2. Проаналізувати сучасний стан харчування людей. Його раціональність.

3. Обґрунтувати нові інноваційні технології. Їх практичне застосування.

4. Надати характеристику основної сировини, функціональних інгредієнтів, харчових добавок.

5. Навести теоретичні аспекти формування ідей та концепції нової технології (продукту), надати декілька конкретних прикладів.

6. Розробити концепцію нового продукту (страви) на базі відібраних ідей.

7. Обґрунтувати стійкість до сезонних факторів.

8. Визначити потенційний прибуток.

9. Провести аналітичні дослідження щодо продукту-аналогу.

Теоретичні положення:

Створення концепції нового продукту – один з перших, найбільш відповідальних кроків при його розробці. Концепція – це опис продукту, що відбиває інтереси споживача, що визначають ті істотні вигоди, які відрізняють даний продукт від інших, і що показує, яким чином можна досягти стійкого положення на ринку.

При розробці концепції в першу чергу необхідно виявити стратегічні пріоритети й мети розробки продукту, при цьому на основі даних маркетингу визначаються сегменти ринку й передбачувані вимоги споживачів. На базі стратегічних пріоритетів формулюються цілі розробки продукту, що погоджується з головними цілями підприємства й орієнтовані на певний інтервал часу.

Основним критерієм при відборі ідей є принципові позитивні відмінності характеристик розроблюваного продукту від аналогічними, виробленими конкурентами, і відповідність прийнятою ідеї стратегічним цілям підприємства.

Концепція продукту розробляється на базі відібраних ідей, при цьому ключовими моментами є наступні:

- відповідність загальним тенденціям споживання й вимогам певних сегментованих споживчих груп, зазначених маркетологами;

- поліпшення основних параметричних характеристик продукту в порівнянні з характеристиками відповідних продуктів, що випускаються провідними конкуруючими підприємствами з урахуванням тенденції їх розвитку;

- відповідність параметричних характеристик продукту вимогам регіональних споживачів;

- можливість збільшення обсягів випуску розроблювальної продукції на планованому інтервалі часу;

- відповідність технологічним і виробничим можливостям підприємства;

- можливість закупівель сировини й матеріалі для виробництва нового продукту;

- можливість швидкого просування на ринок.

Розробка продукту може здійснюватися по різних напрямках.

Розробка продуктів харчування
Нові продукти, які ніколи не з’являлися на ринку
Нові продукти для даного підприємства
Удосконалення продукції, яку виробляє під-приємство
Розширення ліній продажу продуктів харчування

 


Пошук ідей нових товарів повинен вестися систематично. Основним джерелом необхідних відомостей виступають покупці (споживачі). За їхніми потребами можна стежити за допомогою анкетування, спостереження аналізу листів і скарг, опитування продавців, крім того, необхідно стежити за товарами: конкурентів, виявляючи серед них найбільш привабливі для клієнтів.

 


Приклад інноваційних аспектів

 

 

 


 

 

 


 

 

 


 

 




Переглядів: 453

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИКЛАДАЧ: Чабаненко М.В. | II розділ. Експериментальна частина.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.