МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Напрямки ПР в бізнесі.Основні спрямування діяльності ПР у бізнесі добре розкриті у працях І. Вікент’єва. До них належать: · позиціонування ПР-об’єкта; · піднесення ПР-об’єкта; · антиреклама або зниження іміджу; · відмежування від конкурентів. Під позиціонуванням ПР-об’єкта варто розуміти систему стереотипів аудиторії відносно нього, що роблять цей об’єкт максимально зрозумілим, безпечним і відрізняють його від інших. При цьому зпозиціонований ПР-об’єкт не обов’язково повинен подобатись аудиторії. При вивченні даного питання потрібно звернути увагу на можливі рівні позиціонування. Піднесення ПР-об’єкта - це спрямування ПР-діяльності, яке засновується на використанні „піраміди потреб” А. Маслоу. Людям європейських і американських культур більше подобається стереотип переможця. Вони ототожнюють себе з ним, переживають за нього, борються разом з ним з певними труднощами, проте чітко знають, що переможець досягне поставленої мети. І зовсім неважливо, яка це буде мета. Головне, що перемога досягнута. Якщо у людини щось не виходить – їй співчувають, іноді намагаються допомогти. Але у разі, якщо людина „хронічний невдаха” – від неї відвертаються. Спрямування ПР-діяльності як піднесення ПР-об’єкту у своїй основі має ряд прийомів: аудиторія стає переможцем завдяки ПР-об’єкту; ПР-об’єкт і аудиторія мають однакових супротивників і успішно борються проти небезпек; аудиторія є спостерігачем боротьби і перемоги ПР-об’єкту. Антиреклама або зниження іміджу використовуються рідко, але тоді, коли ПР-об’єкт сам дає для цього повід. Основними прийомами, які використовуються у такому напрямку є: · аудиторія у програші завдяки ПР-об’єкту. Це чітке позиціонування недоліків об’єкту; · аудиторія є спостерігачем програшу ПР-об’єкту. ПР-об’єкт порівнюється з еталонами нормальної поведінки так, що аудиторія може легко домислити його реальну і моральну поразку; · поєднання ПР-об’єкта з негативними для аудиторії образами; · зображення залежності ПР-об’єкта від зовнішніх чинників, його підлеглість чомусь; · пародія на ПР-об’єкт. Відмежування від конкурентів здійснюється у таких напрямках: · виключення конкурентів; · випередження конкурентів; · ускладнення дій конкурентів. Відмежування від конкурентів засновуються на зменшенні інформативних потоків, якими розпоряджаються конкуренти та/або погіршенні управляємості ними. Виключення конкурентів здійснюється переважно „на старті” фірми, оскільки власна продукція – поза порівнянь, поза конкуренції, а з іншого боку – вже потрібна аудиторії. Це можливо за рахунок: · прогнозування нових потреб аудиторії і задоволення їх; · активного формування нових потреб аудиторії, моди, стилю життя; · пропозиції нових товарів або послуг; · пропозиції відомих товарів та послуг для використання їх аудиторією за новим призначенням; · оновлення ринкового циклу: запланований знос або старіння дизайну товару. Випередження конкурентів можливе за рахунок: · прийняття вигідних законів для однієї із конкуруючих сторін; · оперативного використання існуючих законів, якщо конкурент їх порушив. · наявності ліцензій, сертифікатів, угод, охоронних документів, патентів тощо; · володіння know how, або залучення високопрофесійних фахівців; · використання найефективніших ЗМІ і каналів сприйняття інформації; · швидкого розгортання і стабільної роботи фірмової ділерської мережі, інколи і використання мереж конкурентів; · утримування своїх постійних клієнтів високою якістю обслуговування та/або вкладеними у фірму грошима; · вигідного місцерозташування фірми; · фірмової назви; · чіткого позиціонування, добре впізнаного і запам’ятовуваного фірмового стилю, в тому числі номерів телефонів, адреси, самого сервісу тощо; · „вирощування” своїх клієнтів з дитинства; · приєднання до тих товарів, які вже реалізуються, надання нових послуг; · пропозиції відомих товарів та послуг з пільгами та ціновими знижками, а також їх широкого асортименту; · пропозиції відомих товарів та послуг із зниженням витрат на їх придбання (грошей, часу, нервів тощо); · готовності до „протиаварійних” заходів. Починати дії проти конкурентів варто тоді, коли вони вже зробили перший крок, але завершувати краще раніше. Ускладнення дії конкурентів можна за рахунок: · несумісності своєї продукції з продукцією конкурента; · незгадування у своїй рекламі конкурента; · 100% заборони своїм співробітникам використовувати продукцію конкурента; · вирощування конкурента, в тому числі і як образу „ворога” для стимуляції роботи своїх співробітників; · впливу на клієнтів конкурента, с урахуванням використання їх стереотипів. · завдання споживачам критерію оцінювання; · попередження споживачів про небезпеку використання товарів конкурента. Зверніть увагу на практичне використання таких прийомів і наведіть приклади.
Читайте також:
|
||||||||
|