Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






THE GOOD LANGUAGE TEACHER

by Luke Prodromou

 

More work has been done on the good language learner recently than on the good language teacher. This reflects the current learner-centred orthodoxy many teachers subscribe to: autonomy of the learner, self-access work, guessing strategies, a more systematic approach to grammar, and the importance of using the language for communica­tion, attitudes to the target culture, and so on. The profile of the good learner is beginning to emerge.

This is all well and good, but the demands on the teacher in a learn­er-centred methodology are greater, paradoxically, not less, than in conventional "teacher-centred" approaches. We need to know more about what skills are required of a teacher who wishes to encourage good language learning.

This article reports the results of a survey designed to discover stu­dents' views of good and bad language teaching. Although students' opinions and expectations are not sacred, they are a good starting point for beginning to understand and meet students' needs. On the basis of what the students said in the survey, I define some of the roles required of the teacher and look more closely at one particularly important role, that of manager.

There were over 40 students involved in the survey, of intermedi­ate to advanced level. The context in which the survey was conducted was the large mixed-ability class, where there is little access to expen­sive equipment and examination fever is predominant, and conse­quently testing, overt and covert, takes over from teaching.

The survey took the form of (1) interviews and (2) written assign­ments in which the students were asked to recall their favourite and least favourite teachers and to say why they thought some teachers were more successful than others. Below is a summary of what they said about the good — and bad — language teacher. I have copied exactly what the students said, correcting only those language errors that obscured the intended meaning.

 




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Topic 2.2 | THE GOOD LANGUAGE TEACHER

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.