Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичні – 4 год.

 

Мета заняття:

Ø визначити та розкрити роль органів державної влади, їх посадових осіб, громадських об’єднань та міжнародних установ у механізмі забезпечення конституційних прав і свобод людини і громадянина в України

Завдання:

· проаналізувати ефективність функціонування національної правозахисної системи;

· розкрити процедурно-процесуальні аспекти захисту прав і свобод людини і громадянина в Україні;

Методи: розгляд теоретичних питань, розв’язання теоретичних та практичних завдань, тлумачення положень нормативних актів, обґрунтування їх положеннями чинного законодавства України та міжнародних актів

Семінарське заняття №1

1. Гарантії реалізації конституційних прав та свобод людини і громадянина: поняття, система та види.

2. Інститут Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини. Порядок звернення до Уповноваженого за захистом своїх прав. Процесуальні строки розгляду справ Уповноваженим. Акти Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини.

3. Захист конституційних прав і свобод в судових органах.

4. Роль Конституційного Суду України в процесі реалізації, охорони та захисту прав, свобод і обов’язків закріплених Конституцією України. Форми та порядок звернення громадян України та інших осіб до Конституційного Суду України. Документальне оформлення звернення до Конституційного Суду.

Дайте визначення наступних понять:

гарантії реалізації конституційних прав та свобод людини і громадянина, загальносоціальні гарантії, ідеологічні гарантії, політичні гарантії, економічні гарантії, соціальні гарантії, правові (юридичні) гарантії, юридична відповідальність, міжнародно-правові гарантії, конституційні гарантії, Інститут Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, форми звернення до Уповноваженого за захистом своїх прав, процесуальні строки розгляду справ Уповноваженим, акти Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, право на правосуддя, форми захисту конституційних прав і свобод в судових органах, Конституційний Суд України, форми звернення громадян України та інших осіб до Конституційного Суду України

Тематика рефератів та наукових доповідей:

„Роль Конституційного Суду України в забезпеченні прав і свобод людини і громадянина”

“Роль органів внутрішніх справ в охороні прав і свобод”

Практичне заняття №2

Практичні завдання:

1. Скласти схему: „Методи діяльності органів внутрішніх справ по забезпеченню реалізації конституційних прав і свобод”.

 

2. Розробити систему чинників, що визначають необхідність формування в Україні інституту омбудсмана з прав дитини.

 

3. Скласти схему: „Види гарантій реалізації конституційних прав та свобод людини і громадянина”.

 




Переглядів: 245

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА № 8 | Задача №1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.