Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сортування масиву. Розділення його на частини, по окремим впорядкуванням їх та наступним злиттям частин.

Виявляється дешевше сортувати два під масиви і об’єднати їх у впорядкований, а ніж сортувати весь масив вцілому.

Злиття .

.

Фрагмент підпрограми має вигляд:

i:=1;

j:=1;

k:=1;

while (i<=N)and(j<=M)do

if a[i]<b[j] then

Begin

i:=i+1;

k:=k+1

End

Else

Begin

c[k]:=b[j];

j:=j+1;

k:=k+1;

end;

while i<=N do

Begin

c[k]:=a[i];

i:=i+1;

j:=k+1

end;

while j<=M do

Begin

c[k]:=b[j];

j:=j+1;

k:=k+1;

end;

Тема: Метод послідовних наближень.

В ряді випадків розв’язок задачі не може бути знайдений абсолютно точно. Це може мати місце лише, якщо вхідні дані задачі визначені не точно. В процесі обчислення виконується округлення або взагалі задача немає точного розв'язку. В таких випадках користуються методом послідовних наближень, при цьому вибирається або довільним чином, або за певною умовою початкове наближення розв'язку, потім будується деякий алгоритм, який дозволяє за кожним попереднім наближенням розв'язку отримати наступне наближення. Такий процес уточнень продовжується до тих пір, поки буде досягнута необхідна точність результату.

Оскільки точний розв'язок в принципі є невідомим, то користуються наступною умовою припущення уточнень .

Наприклад. Формула Ньютона-Рафоса для обчислення кореня квадратного для невід’ємного числа.

;




Переглядів: 276

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Якщо ж поділ дає різноманітні задачі, метод виділення під цілей. | алгоритм Ньютона-Рафоса закладений в реалізацію функцій sqr, sqrt.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.