Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Денна форма навчання

 

Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття за темою №1 «Організація розвитку персоналу в організації, що навчається»:

Знати:

· сутність розвитку персоналу та його роль у забезпеченні конкурентоспроможності працівників та організації;

· взаємозв’язок стратегії розвитку персоналу та стратегії управління організацією;

· складові конкурентоспроможності персоналу організації;

· процеси управління конкурентоспроможністю персоналу,

Вміти:

· орієнтуватися у взаємозв’язках між науками і навчальними дисциплінами, що вивчають розвиток персоналу організацій;

· встановлювати взаємозв’язок стратегії розвитку персоналу та стратегії управління організацією;

· визначати складові конкурентоспроможності персоналу організації;

· здійснювати управління конкурентоспроможністю персоналу.

Практичне заняття № 1

Вид практичного заняття:

1. Ділова гра «Організація навчання персоналу».

2. Розбір ситуації «Потреба, цілі, форми та методи професійного навчання».

Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»

 

Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 2 за темою «Економічні аспекти розвитку персоналу»:

Знати:

· сутність корпоративного розвитку персоналу організації;

· роль корпоративної культури у розвитку персоналу;

· систему розвитку персоналу на сучасному підприємстві;

· технологію визначення цілей навчання та потреби в підготовці персоналу, розроблення навчальних планів і програм;

· форми професійного навчання персоналу та обґрунтування їх вибору в організації;

· особливості електронного навчання працівників;

· методи професійного навчання персоналу.

Вміти:

· розробляти програми з підвищення конкурентоспроможності персоналу організації, що навчається;

· проектувати та управляти формуванням корпоративної культури організації, що навчається;

· визначати цілі професійного навчання персоналу, розробляти навчальні плани й програми;

· обґрунтовувати форми навчання працівників організації;

· використовувати електронне навчання працівників;

· застосовувати методи навчання персоналу.

· сутність корпоративного розвитку персоналу організації;

· роль корпоративної культури у розвитку персоналу;

· систему розвитку персоналу на сучасному підприємстві;

· технологію визначення цілей навчання та потреби в підготовці персоналу, розроблення навчальних планів і програм;

· форми професійного навчання персоналу та обґрунтування їх вибору в організації;

· особливості електронного навчання працівників;

· методи професійного навчання персоналу.

Практичне заняття № 2

Вид практичного заняття:

1. Робота в малих творчих групах з розрахунку показників, що характеризують витрати організації на розвиток персоналу.

2. Робота в малих творчих групах з визначення контингенту учнів і слухачів, кошторису витрат на професійне навчання персоналу організації.

3. Робота в малих творчих групах з розрахунку соціальної та економічної ефективності професійного навчання персоналу в організації.

Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»

 

Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 3за темою «Прогнозування і планування розвитку персоналу»:

Знати:

· сутність і складові проекту розвитку персоналу організації;

· управління проектом розвитку персоналу в організації, прогнозування його результатів і потенційної ефективності;

· інформаційне забезпечення розвитку персоналу;

· методичне забезпечення розвитку персоналу;

· технологію визначення джерел інформації з розвитку персоналу;

· нормативно-правові акти з розвитку персоналу.

Вміти:

· управляти проектом розвитку персоналу в організації, прогнозувати його результати і потенційну ефективність;

· аналізувати інформаційно-комунікативні технології забезпечення розвитку персоналу організації;

· використовувати методичне забезпечення розвитку персоналу;

· визначати джерела інформації з розвитку персоналу;

· здійснювати пошук нормативно-правових актів з розвитку персоналу.

Практичне заняття № 3

Вид практичного заняття:

1. Робота в малих творчих групах з розробки балансового розрахунку додаткової потреби у робітниках та джерел її забезпечення.

2. Робота в малих творчих групах з розробки балансового розрахунку додаткової потреби в фахівцях з вищою освітою та джерел її забезпечення.

3. Робота в малих творчих групах з розрахунку обсягів навчання у професійно-технічних і вищих навчальних закладів.

Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»

 

Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 4 за темою «Атестація і сертифікація персоналу як методи його оцінювання та розвитку»

Знати:

· сутність атестації як особливого методу оцінювання розвитку персоналу;

· сучасні форми атестації персоналу організації;

· процедуру проведення атестації персоналу;

· сферу використання результатів атестації в управлінні розвитком персоналу організації;

· особливості сертифікація персоналу сучасної організації,

Вміти:

· розробляти заходи щодо проведення атестації персоналу організації;

· оцінювати працівників у процесі проведення їх атестації;

· використовувати результати атестації в управлінні розвитком персоналу організації;

· здійснювати сертифікацію персоналу з метою подальшого його розвитку.

Практичне заняття № 4

Вид практичного заняття:

1. Ділова гра «Атестація».

2. Розбір ситуації «Службова характеристика».

Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»

 

Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 5 за темою «Планування й організація професійного навчання робітників організації»

Знати:

· типи, види, форми й мету професійного навчання робітників організації;

· роль держави, організацій інших соціальних партнерів у підготовці кадрів на виробництві;

· технологію первинної підготовки робітників на виробництві;

· специфіку професійної перепідготовки робітників у організації;

· процеси планування підвищення рівня кваліфікації робітників у організації.

Вміти:

· визначати типи, види, форми й мету професійного навчання робітників організації;

· забезпечувати взаємодію соціальних партнерів у підготовці кадрів на виробництві;

· здійснювати первинну підготовку робітників на виробництві;

· проводити професійну перепідготовку робітників у організації;

· планувати підвищення рівня кваліфікації робітників в організації.

Практичне заняття № 5

Вид практичного заняття:

1. Робота в малих творчих групах із здійснення аналізу результативності професійного навчання персоналу на виробництві на макрорівні.

2. Робота в малих творчих групах з визначення потреби у навчанні робітників організації.

3. Робота в малих творчих групах з оцінки ефективності перепідготовки і підвищення кваліфікації робітників.

Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»

Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 6 за темою «Планування й організація підвищення кваліфікації та перепідготовки керівників і фахівців»

Знати:

· типи, види, форми й мету навчання робітників організації;

· роль держави, організацій інших соціальних партнерів у підготовці кадрів на виробництві;

· технологію первинної підготовки робітників на виробництві;

· специфіку професійної перепідготовки робітників у організації;

· процеси планування підвищення рівня кваліфікації робітників у організації.

Вміти:

· визначати типи, види, форми й мету навчання робітників організації;

· забезпечувати взаємодію соціальних партнерів у підготовці кадрів на виробництві;

· здійснювати первинну підготовку робітників на виробництві;

· проводити перепідготовку робітників у організації;

· планувати підвищення рівня кваліфікації робітників в організації.

Практичне заняття № 6

Вид практичного заняття:

1. Робота в малих творчих групах з розробки плану самостійного навчання керівників і фахівців в організації.

2. Робота в малих творчих групах з визначення ефективності перепідготовки і підвищення кваліфікації керівників та фахівців організації.

3. Робота в малих творчих групах з планування підвищення кваліфікації керівників і фахівців в організації на поточний та середньостроковий періоди.

Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»

 

Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 7 за темою «Планування трудової кар’єри і роботи з кадровим резервом»

Знати:

· сутність трудової кар’єри та її планування в організації;

· організацію професійно-кваліфікаційного просування робітників і планування їхньої трудової кар’єри;

· планування та розвиток кар’єри фахівців і керівників організації;

· технологію формування резерву керівників;

· процеси підготовки резерву керівників та оцінювання її ефективності.

Вміти:

· організовувати професійно-кваліфікаційне просування робітників і планування їхньої трудової кар’єри;

· планувати розвиток кар’єри фахівців і керівників організації;

· здійснювати формування резерву керівників організації;

· проводити підготовку резерву керівників та оцінювання її ефективність.

Практичне заняття № 7

Вид практичного заняття:

1. Робота в малих творчих групах з виконання завдання «Побудова кар’єрограми для менеджера з персоналу».

2. Робота в малих творчих групах з виконання завдання «План кар’єри».

3. Робота в малих творчих групах із застосуванням прогностичних, практичних і навчальних методів оцінювання кандидатів у резерв керівників організації.

4. Робота в малих творчих групах з визначенням ефективності формування резерву керівників в організації.

Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»

 

Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 8 за темою «Стимулювання розвитку персоналу»

Знати:

· системи заробітної плати за знання, компетентність і навички;

· методи нематеріального стимулювання розвитку персоналу в умовах ринкової економіки;

· стимулювання роботодавців щодо розвитку персоналу організацій;

· особливості стимулювання розвитку найманих працівників;

· зарубіжний досвід стимулювання розвитку персоналу.

Вміти:

· організовувати системи заробітної плати за знання, компетентність і навички;

· використовувати методи нематеріального стимулювання розвитку персоналу в умовах ринкової економіки;

· стимулювати роботодавців щодо розвитку персоналу організацій;

· здійснювати стимулювання розвитку найманих працівників.

Практичне заняття № 7

Вид практичного заняття:

1. Робота в малих творчих групах з визначення систем заробітної плати за знання, компетентність і навички.

2. Семінар-дискусія «Стимулювання роботодавців з розвитку персоналу організації».

3. Семінар-дискусія «Стимулювання розвитку найманих працівників організації».

4. Семінар-дискусія «Професійний розвиток жінок, працівників старше 45 років та передпенсійного віку на виробництві».

5. Семінар-дискусія «Професійний розвиток молодих працівників і працюючих інвалідів в організації».

Методика активізації процесу навчання:

- дискусія з приводу: «Особливості стимулювання роботодавців з розвитку персоналу вітчизняних організацій»;

- мозкова атака щодо висловлення ідей про стимулювання розвитку найманих працівників організації;

- проблемне повідомлення та бесіда на тему: «Професійний розвиток жінок і працівників передпенсійного віку на виробництві»

- дискусія за темою: «Професійний розвиток молодих працівників і працюючих інвалідів в організації».

Поділ студентів на групи та вибір лідерів у групах:

- І група – аналізує нормативно-правове регулювання розвитку цих категорій персоналу;

- ІІ група – аналізує сучасні тенденції в сфері розвитку персоналу;

- ІІІ група – пропонує шляхи вдосконалення розвитку молодих працівників і працюючих інвалідів в організації.

Презентація лідерами груп висновків дискусії у групах. Підсумки.

Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»




Переглядів: 309

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 14. Стимулювання розвитку персоналу | Заочна форма навчання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.