МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Денна форма навчання
Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття за темою №1 «Організація розвитку персоналу в організації, що навчається»: Знати: · сутність розвитку персоналу та його роль у забезпеченні конкурентоспроможності працівників та організації; · взаємозв’язок стратегії розвитку персоналу та стратегії управління організацією; · складові конкурентоспроможності персоналу організації; · процеси управління конкурентоспроможністю персоналу, Вміти: · орієнтуватися у взаємозв’язках між науками і навчальними дисциплінами, що вивчають розвиток персоналу організацій; · встановлювати взаємозв’язок стратегії розвитку персоналу та стратегії управління організацією; · визначати складові конкурентоспроможності персоналу організації; · здійснювати управління конкурентоспроможністю персоналу. Практичне заняття № 1 Вид практичного заняття: 1. Ділова гра «Організація навчання персоналу». 2. Розбір ситуації «Потреба, цілі, форми та методи професійного навчання». Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»
Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 2 за темою «Економічні аспекти розвитку персоналу»: Знати: · сутність корпоративного розвитку персоналу організації; · роль корпоративної культури у розвитку персоналу; · систему розвитку персоналу на сучасному підприємстві; · технологію визначення цілей навчання та потреби в підготовці персоналу, розроблення навчальних планів і програм; · форми професійного навчання персоналу та обґрунтування їх вибору в організації; · особливості електронного навчання працівників; · методи професійного навчання персоналу. Вміти: · розробляти програми з підвищення конкурентоспроможності персоналу організації, що навчається; · проектувати та управляти формуванням корпоративної культури організації, що навчається; · визначати цілі професійного навчання персоналу, розробляти навчальні плани й програми; · обґрунтовувати форми навчання працівників організації; · використовувати електронне навчання працівників; · застосовувати методи навчання персоналу. · сутність корпоративного розвитку персоналу організації; · роль корпоративної культури у розвитку персоналу; · систему розвитку персоналу на сучасному підприємстві; · технологію визначення цілей навчання та потреби в підготовці персоналу, розроблення навчальних планів і програм; · форми професійного навчання персоналу та обґрунтування їх вибору в організації; · особливості електронного навчання працівників; · методи професійного навчання персоналу. Практичне заняття № 2 Вид практичного заняття: 1. Робота в малих творчих групах з розрахунку показників, що характеризують витрати організації на розвиток персоналу. 2. Робота в малих творчих групах з визначення контингенту учнів і слухачів, кошторису витрат на професійне навчання персоналу організації. 3. Робота в малих творчих групах з розрахунку соціальної та економічної ефективності професійного навчання персоналу в організації. Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»
Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 3за темою «Прогнозування і планування розвитку персоналу»: Знати: · сутність і складові проекту розвитку персоналу організації; · управління проектом розвитку персоналу в організації, прогнозування його результатів і потенційної ефективності; · інформаційне забезпечення розвитку персоналу; · методичне забезпечення розвитку персоналу; · технологію визначення джерел інформації з розвитку персоналу; · нормативно-правові акти з розвитку персоналу. Вміти: · управляти проектом розвитку персоналу в організації, прогнозувати його результати і потенційну ефективність; · аналізувати інформаційно-комунікативні технології забезпечення розвитку персоналу організації; · використовувати методичне забезпечення розвитку персоналу; · визначати джерела інформації з розвитку персоналу; · здійснювати пошук нормативно-правових актів з розвитку персоналу. Практичне заняття № 3 Вид практичного заняття: 1. Робота в малих творчих групах з розробки балансового розрахунку додаткової потреби у робітниках та джерел її забезпечення. 2. Робота в малих творчих групах з розробки балансового розрахунку додаткової потреби в фахівцях з вищою освітою та джерел її забезпечення. 3. Робота в малих творчих групах з розрахунку обсягів навчання у професійно-технічних і вищих навчальних закладів. Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»
Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 4 за темою «Атестація і сертифікація персоналу як методи його оцінювання та розвитку» Знати: · сутність атестації як особливого методу оцінювання розвитку персоналу; · сучасні форми атестації персоналу організації; · процедуру проведення атестації персоналу; · сферу використання результатів атестації в управлінні розвитком персоналу організації; · особливості сертифікація персоналу сучасної організації, Вміти: · розробляти заходи щодо проведення атестації персоналу організації; · оцінювати працівників у процесі проведення їх атестації; · використовувати результати атестації в управлінні розвитком персоналу організації; · здійснювати сертифікацію персоналу з метою подальшого його розвитку. Практичне заняття № 4 Вид практичного заняття: 1. Ділова гра «Атестація». 2. Розбір ситуації «Службова характеристика». Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»
Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 5 за темою «Планування й організація професійного навчання робітників організації» Знати: · типи, види, форми й мету професійного навчання робітників організації; · роль держави, організацій інших соціальних партнерів у підготовці кадрів на виробництві; · технологію первинної підготовки робітників на виробництві; · специфіку професійної перепідготовки робітників у організації; · процеси планування підвищення рівня кваліфікації робітників у організації. Вміти: · визначати типи, види, форми й мету професійного навчання робітників організації; · забезпечувати взаємодію соціальних партнерів у підготовці кадрів на виробництві; · здійснювати первинну підготовку робітників на виробництві; · проводити професійну перепідготовку робітників у організації; · планувати підвищення рівня кваліфікації робітників в організації. Практичне заняття № 5 Вид практичного заняття: 1. Робота в малих творчих групах із здійснення аналізу результативності професійного навчання персоналу на виробництві на макрорівні. 2. Робота в малих творчих групах з визначення потреби у навчанні робітників організації. 3. Робота в малих творчих групах з оцінки ефективності перепідготовки і підвищення кваліфікації робітників. Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу» Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 6 за темою «Планування й організація підвищення кваліфікації та перепідготовки керівників і фахівців» Знати: · типи, види, форми й мету навчання робітників організації; · роль держави, організацій інших соціальних партнерів у підготовці кадрів на виробництві; · технологію первинної підготовки робітників на виробництві; · специфіку професійної перепідготовки робітників у організації; · процеси планування підвищення рівня кваліфікації робітників у організації. Вміти: · визначати типи, види, форми й мету навчання робітників організації; · забезпечувати взаємодію соціальних партнерів у підготовці кадрів на виробництві; · здійснювати первинну підготовку робітників на виробництві; · проводити перепідготовку робітників у організації; · планувати підвищення рівня кваліфікації робітників в організації. Практичне заняття № 6 Вид практичного заняття: 1. Робота в малих творчих групах з розробки плану самостійного навчання керівників і фахівців в організації. 2. Робота в малих творчих групах з визначення ефективності перепідготовки і підвищення кваліфікації керівників та фахівців організації. 3. Робота в малих творчих групах з планування підвищення кваліфікації керівників і фахівців в організації на поточний та середньостроковий періоди. Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»
Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 7 за темою «Планування трудової кар’єри і роботи з кадровим резервом» Знати: · сутність трудової кар’єри та її планування в організації; · організацію професійно-кваліфікаційного просування робітників і планування їхньої трудової кар’єри; · планування та розвиток кар’єри фахівців і керівників організації; · технологію формування резерву керівників; · процеси підготовки резерву керівників та оцінювання її ефективності. Вміти: · організовувати професійно-кваліфікаційне просування робітників і планування їхньої трудової кар’єри; · планувати розвиток кар’єри фахівців і керівників організації; · здійснювати формування резерву керівників організації; · проводити підготовку резерву керівників та оцінювання її ефективність. Практичне заняття № 7 Вид практичного заняття: 1. Робота в малих творчих групах з виконання завдання «Побудова кар’єрограми для менеджера з персоналу». 2. Робота в малих творчих групах з виконання завдання «План кар’єри». 3. Робота в малих творчих групах із застосуванням прогностичних, практичних і навчальних методів оцінювання кандидатів у резерв керівників організації. 4. Робота в малих творчих групах з визначенням ефективності формування резерву керівників в організації. Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»
Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 8 за темою «Стимулювання розвитку персоналу» Знати: · системи заробітної плати за знання, компетентність і навички; · методи нематеріального стимулювання розвитку персоналу в умовах ринкової економіки; · стимулювання роботодавців щодо розвитку персоналу організацій; · особливості стимулювання розвитку найманих працівників; · зарубіжний досвід стимулювання розвитку персоналу. Вміти: · організовувати системи заробітної плати за знання, компетентність і навички; · використовувати методи нематеріального стимулювання розвитку персоналу в умовах ринкової економіки; · стимулювати роботодавців щодо розвитку персоналу організацій; · здійснювати стимулювання розвитку найманих працівників. Практичне заняття № 7 Вид практичного заняття: 1. Робота в малих творчих групах з визначення систем заробітної плати за знання, компетентність і навички. 2. Семінар-дискусія «Стимулювання роботодавців з розвитку персоналу організації». 3. Семінар-дискусія «Стимулювання розвитку найманих працівників організації». 4. Семінар-дискусія «Професійний розвиток жінок, працівників старше 45 років та передпенсійного віку на виробництві». 5. Семінар-дискусія «Професійний розвиток молодих працівників і працюючих інвалідів в організації». Методика активізації процесу навчання: - дискусія з приводу: «Особливості стимулювання роботодавців з розвитку персоналу вітчизняних організацій»; - мозкова атака щодо висловлення ідей про стимулювання розвитку найманих працівників організації; - проблемне повідомлення та бесіда на тему: «Професійний розвиток жінок і працівників передпенсійного віку на виробництві» - дискусія за темою: «Професійний розвиток молодих працівників і працюючих інвалідів в організації». Поділ студентів на групи та вибір лідерів у групах: - І група – аналізує нормативно-правове регулювання розвитку цих категорій персоналу; - ІІ група – аналізує сучасні тенденції в сфері розвитку персоналу; - ІІІ група – пропонує шляхи вдосконалення розвитку молодих працівників і працюючих інвалідів в організації. Презентація лідерами груп висновків дискусії у групах. Підсумки. Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»
|
||||||||
|