МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Заочна форма навчанняКомпетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 1 за темою «Економічні аспекти розвитку персоналу»: Знати: · сутність корпоративного розвитку персоналу організації; · роль корпоративної культури у розвитку персоналу; · систему розвитку персоналу на сучасному підприємстві; · технологію визначення цілей навчання та потреби в підготовці персоналу, розроблення навчальних планів і програм; · форми професійного навчання персоналу та обґрунтування їх вибору в організації; · особливості електронного навчання працівників; · методи професійного навчання персоналу. Вміти: · розробляти програми з підвищення конкурентоспроможності персоналу організації, що навчається; · проектувати та управляти формуванням корпоративної культури організації, що навчається; · визначати цілі професійного навчання персоналу, розробляти навчальні плани й програми; · обґрунтовувати форми навчання працівників організації; · використовувати електронне навчання працівників; · застосовувати методи навчання персоналу. · сутність корпоративного розвитку персоналу організації; · роль корпоративної культури у розвитку персоналу; · систему розвитку персоналу на сучасному підприємстві; · технологію визначення цілей навчання та потреби в підготовці персоналу, розроблення навчальних планів і програм; · форми професійного навчання персоналу та обґрунтування їх вибору в організації; · особливості електронного навчання працівників; · методи професійного навчання персоналу. Практичне заняття № 2 Вид практичного заняття: 1. Робота в малих творчих групах з розрахунку показників, що характеризують витрати організації на розвиток персоналу. 2. Робота в малих творчих групах з визначення контингенту учнів і слухачів кошторису витрат на професійне навчання персоналу організації. 3. Робота в малих творчих групах з розрахунку соціальної та економічної ефективності професійного навчання персоналу в організації. Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»
Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 2 за темою «Планування й організація професійного навчання робітників організації» Знати: · типи, види, форми й мету професійного навчання робітників організації; · роль держави, організацій інших соціальних партнерів у підготовці кадрів на виробництві; · технологію первинної підготовки робітників на виробництві; · специфіку професійної перепідготовки робітників у організації; · процеси планування підвищення рівня кваліфікації робітників у організації. Вміти: · визначати типи, види, форми й мету професійного навчання робітників організації; · забезпечувати взаємодію соціальних партнерів у підготовці кадрів на виробництві; · здійснювати первинну підготовку робітників на виробництві; · проводити професійну перепідготовку робітників у організації; · планувати підвищення рівня кваліфікації робітників в організації. Практичне заняття № 2 Вид практичного заняття: 1. Робота в малих творчих групах зі здійснення аналізу результативності професійного навчання персоналу на виробництві на макрорівні. 2. Робота в малих творчих групах з визначення потреби у навчанні робітників організації. 3. Робота в малих творчих групах з оцінки ефективності перепідготовки і підвищення кваліфікації робітників. Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»
Компетентності, на формування яких спрямоване практичне заняття № 7 за темою «Планування трудової кар’єри і роботи з кадровим резервом» Знати: · сутність трудової кар’єри та її планування в організації; · організацію професійно-кваліфікаційного просування робітників і планування їхньої трудової кар’єри; · планування та розвиток кар’єри фахівців і керівників організації; · технологію формування резерву керівників; · процеси підготовки резерву керівників та оцінювання її ефективності. Вміти: · організовувати професійно-кваліфікаційне просування робітників і планування їхньої трудової кар’єри; · планувати розвиток кар’єри фахівців і керівників організації; · здійснювати формування резерву керівників організації; · проводити підготовку резерву керівників та оцінювання її ефективність. Практичне заняття № 7 Вид практичного заняття: 1. Робота в малих творчих групах з виконання завдання «Побудова кар’єрограми для менеджера з персоналу». 2. Робота в малих творчих групах з виконання завдання «План кар’єри». 3. Робота в малих творчих групах із застосуванням прогностичних, практичних і навчальних методів оцінювання кандидатів у резерв керівників організації. 4. Робота в малих творчих групах з визначенням ефективності формування резерву керівників в організації. Інформаційне забезпечення:матеріали практикуму «Розвиток персоналу»
Самостійна робота студентів – один з основних засобів оволодіння навчальним матеріалом у час, вільний від аудиторних навчальних занять. Головною метою самостійної роботи є закріплення, розширення та поглиблення набутих у процесі аудиторної роботи знань, вмінь та практичних навичок, а також самостійне вивчення та засвоєння нового матеріалу під керівництвом викладача, але без його безпосередньої участі. Питання, що виникають у студентів стосовно виконання запланованих завдань, вирішуються на консультаціях, які проводяться згідно з графіками, затвердженими кафедрою. Самостійна робота студентів над наукою «Розвиток персоналу» для студентів спеціальності 803050501 – «Управління персоналом та економіка праці» включає такі форми: - самостійна робота з літературними джерелами з метою кращого засвоєння програмного матеріалу після відвідування лекцій; - підготовка до практичних занять, тренінгу; - підготовка до модульних (контрольних) завдань; - виконання обов’язкового завдання; - виконання індивідуальних самостійних обов’язкових завдань за місцем роботи; - критичний огляд наукових публікацій за обраною проблематикою наукового дослідження; - розробка пропозицій щодо вирішення виявлених проблем; - розробка прогнозів з обраної проблематики; - презентація результатів дослідження на задану тематику, в т.ч. виступ на студентській конференції; - систематика вивченого матеріалу дисципліни перед іспитом. Всі завдання самостійної роботи студентів поділяються на обов’язкові та вибіркові, виконуються у встановлені терміни, з відповідною максимальною оцінкою та передбачають певні форми звітності щодо їх виконання. Обов’язкові завдання виконуються обов’язково кожним студентом у процесі вивчення науки, вибіркові завдання є альтернативними (табл. 2 і табл. 3). Перелік завдань для самостійної роботи представлені у карті самостійної роботи студентів, яка включається до «Методичних матеріалів щодо змісту та організації самостійної роботи студентів, поточного і підсумкового контролю їх знань», що розміщуються на сайті КНЕУ. Кожен студент повинен роздрукувати для себе карту самостійної роботи та на власний розсуд визначитись з вибірковим елементом самостійної роботи, щоб набрати необхідну кількість балів. Після виконання обов’язкових та вибіркових завдань у встановлені терміни студент звітує викладачеві, а набрані ним бали проставляються у Журналі обліку поточної успішності студентів та враховуються як кількість балів за поточну успішність в навчальній роботі. Таблиця 2
|
||||||||
|