Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальні положення

 

1. Згідно із Положенням про освітньо-кваліфікаційні рівні (ступеневу освіту) Кабінету Міністрів україни (від 20січня 1998 р. № 65):

бакалавр - це освітньо-кваліфікаційний рівень фахівця, який на основі повної загальної середньої освіти здобув поглиблену загальнокультурну підготовку, фундаментальні та професійно-орієнтовані уміння та знання щодо узагальненого об'єкта праці і здатний вирішувати типові професійні завдання, передбачені для відповідних посад, у певній галузі народного господарства;

спеціаліст – це освітньо-кваліфікаційний рівень фахівця, який на основі кваліфікації бакалавра здобув спеціальні уміння та знання, має певний досвід їх застосування для вирішення складних професійних завдань, передбачених для відповідних посад, у певній галузі народного господарства;

магістр - це освітньо-кваліфікаційний рівень фахівця, який на основі кваліфікації бакалавра або спеціаліста здобув поглиблені спеціальні уміння та знання інноваційного характеру, має певний досвід їх застосування та продукування нових знань для вирішення проблемних професійних завдань у певній галузі народного господарства.

2. Виконання дипломної роботи є заключним етапом підготовки фахівця і має на меті:

· систематизацію, закріплення та поглиблення теоретичних і практичних знань за відповідним напрямом вищої освіти і формування навичок застосування цих знань під час розв'язання конкретних наукових, технічних і виробничих задач;

· розвиток навичок самостійної роботи і оволодіння фундаментальними методиками теоретичних, польових і, можливо, експериментальних досліджень, використаних під час виконання атестаційної роботи;

· набуття досвіду з аналізу проблем, отриманих результатів досліджень, формулювання висновків і положень, набуття досвіду з їх прилюдного захисту.

3. Тематика дипломних робіт розробляється та затверджується кафедрою. Тематика дипломних робіт повинна відповідати змісту планів підготовки фахівців за спеціальностями випускаючої кафедри і відображати специфіку цих спеціальностей.

4. Дипломні роботи виконується студентом самостійно під керівництвом керівника на базі теоретичних знань, практичних навичок та умінь, отриманих студентом протягом усього терміну навчання відповідно до навчальних планів підготовки.

5. За всі відомості, викладені в дипломній роботі, порядок використання фактичного матеріалу та іншої інформації під час її написання, обгрунтованість і достовірність висновків та положень, що в ній подаються, несе відповідальність безпосередньо автор атестаційної роботи.

6. У процесі підготовки та захисту дипломної роботи автор повинен продемонструвати:

· уміння проводити системний аналіз існуючих підходів розв'язання поставленої задачи;

· володіння методами і методиками досліджень, використаних у процесі виконання роботи;

· уміння збирати необхідний для виконання поставленої мети і задач матеріал, виконувати його систематизацію і узагальнення;

· здатність до аналізу отриманих результатів, а також розробки висновків та положень, уміння аргументовано їх захищати;

· уміння оцінити можливості використання отриманих результатів у практичній діяльності.




Переглядів: 215

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Вимоги до структури та змісту дипломних робіт

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.