Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до структури та змісту дипломних робіт

1. Дипломна робота складається із вступної частини, основної частини і додатків.

2 Вступна частина містить такі структурні елементи: титульний аркуш; Зміст; Перелік умовних позначень, символів, скорочень і термінів (при необхідності); Вступ.

3. Зміст, який подається на наступному після титульного аркуші, має включати: вступ; найменування всіх розділів, підрозділів, пунктів (підпунктів, якщо вони мають заголовки) основної частини роботи; висновки; рекомендації; перелік посилань; найменування додатків із зазначенням сторінок цих матеріалів.

4. Перелік умовних позначень, символів, скорочень і термінів подається після Змісту з нового аркуша і включає пояснення всіх застосованих у роботі малопоширених умовних позначень, символів, скорочень і термінів. Застосовується у тому разі, якщо у роботі вжита специфічна термінологія, чи використано маловідомі скорочення, нові символи, позначення і таке інше. Їх перелік подається у вигляді окремого списку, який починається з нової сторінки. Перелік треба друкувати двома колонками, в яких зліва за абеткою наводять скорочення, справа – їх детальну розшифровку.

5. У Вступі, який розміщується з нової сторінки, треба коротко відобразити:

· актуальність теми, що розглядається. Для розкриття актуальності обраної теминеобхідно визначити ступінь дослідженності цієї теми, а також показати суть проблемної, тобто суперечливої ситуації, що потребує вирішення. Правильно сформулювати актуальність обраної теми — означає показати вміння відокремлювати головне від другорядного, з'ясовувати те, що вже відомо й що поки невідомо про предмет дослідження. При цьому можна використовувати оборот «Актуальність теми визначається ....».

Висвітлення актуальності не повинно бути багатослівним. Досить кількома реченнями висловити головне - сутність проблеми або наукового завдання;

· мету роботи і задачі, які необхідно вирішити для досягнення поставленої мети. Не можна формулювати мету як «Дослідження...», «Вивчення...», “Аналіз …” тому що ці слова вказують на засіб досягнення мети, а не на саму мету;

· об’єкт дослідження (географічний об’єкт, процес або явище, що породжує проблемну ситуацію і обраний для вивчення);

· предмет дослідження (який міститься в межах об’єкта. Об’єкт і предмет дослідження як категорії наукового процесу співвідносяться між собою як загальне і часткове. В об’єкті виділяється та його частина, яка розглядається в роботі);

· використані для досягнення поставленої в роботі мети методи дослідження. Перераховувати їх треба не відірвано від змісту роботи, а коротко та змістовно визначаючи, що саме досліджувалось тим чи іншим методом;

· використані в роботі матеріали, джерело і спосіб їх отримання;

· коротку характеристику розділів роботи;

· інформацію про повний обсяг аркушів в роботі, кількість рисунків, таблиць, посилань.

Об’єм вступу 2-3 сторінки.

6. Основна частина складається з декількох (як правило, не менше трьох) розділів, кожний з яких починається з нової сторінки, в яких викладається суть роботи.

В розділах основної частини подають:

· огляд літератури за темою і вибір напрямків досліджень;

· виклад загальної методики і основних методів досліджень;

· представлення, аналіз і узагальнення результатів досліджень.

В огляді літератури окреслюють основні етапи розвитку наукової думки за своєю проблемою. Стисло, критично висвітлюючи роботи попередників, автор повинен назвати ті питання, що залишились невирішеними і, отже, визначити своє місце у розв’язанні проблеми. Бажано закінчити цей розділ коротким резюме стосовно необхідності проведення досліджень у даній галузі.

У другому розділі, як правило, обґрунтовують вибір напрямку досліджень, наводять методи вирішення задач і їх порівняльні оцінки, розробляють загальну методику проведення досліджень. Можливим є об’єднання цього розділу з попереднім.

У наступних розділах з вичерпною повнотою викладаються результати власних досліджень автора. Автор повинен давати оцінку повноти вирішення поставлених задач, оцінку достовірності одержаних результатів (характеристик, параметрів), їх порівняння з аналогічними результатами вітчизняних і зарубіжних праць, обґрунтування потреби додаткових досліджень, негативні результати, які обумовлюють необхідність припинення подальших досліджень.

Розділи можна поділяти на підрозділи і пункти. Пункти, якщо це необхідно, поділяють на підпункти. Кожен пункт і підпункт повинен містити закінчену інформацію. Повні докази або подробиці дослідження можна розмістити у додатках.

7. Текст викладу матеріалу в роботі повинен бути коротким, чітким і не допускати різних тлумачень. При викладенні обов’язкових вимог повинні застосовуватися слова: ”випливає”, ”необхідно”, ”потрібно”, ”щоб”, ”дозволяється тільки”, ”не допускається”, ”забороняється”, ”не випливає”. При викладі інших положень варто застосовувати слова: ”як правило”, ”при необхідності”, ”може бути”, ”можуть бути” тощо.

Необхідно прагнути дотримуватися прийнятої термінології, умовних позначень, скорочень і символів. Не рекомендується вживати вирази–штампи, вести виклад від першої особи: ”Я спостерігав”, ”Я вважаю”, ”Мені здається”, ”На мою думку”. Слід уникати в тексті частих повторень слів чи словосполучень.

При згадуванні в тексті прізвищ учених, дослідників ініціали, як правило, ставляться перед прізвищем (І. І. Іванов, а не Іванов І. І., як це прийнято в списках використаних джерел).

8. Висновки розміщують на окремому аркуші. У висновках наводять оцінку одержаних результатів дослідження (наукову, практичну, соціальну цінність). Ця частина містить висновки автора стосовно суті проблеми, питань, що розглядались у роботі, можливих галузей використання здобутих результатів роботи.

У висновках необхідно наголосити на якісних та кількісних показниках отриманих результатів, викласти рекомендації щодо їх використання.

Текст висновків можна поділяти на пункти.

9. На підставі отриманих висновків у роботі можуть даватися рекомендації. Рекомендації розміщують з нової сторінки. Вони визначають необхідні, на думку автора, подальші дослідження проблеми; містять пропозиції щодо ефективного використання результатів дослідження.

10. З нового аркуша наводиться Список посилань на використані інформаційні джерела. Бібліографічні описи наводять в алфавитному порядку та відповідно до стандартів з бібліотечної та видавничої справ (дивись параграф 4.12). Орієнтовна кількість інформаціонних джерел в Списку для бакалаврських робіт повинна складати не менше 30-ти найменувань, для дипломної роботи – 40-ка найменувань, для магістерської роботи – 50-ти найменувань.

11. До додатків можна включити:

· додаткові ілюстрації або таблиці;

· матеріали, які через великий обсяг або форму подання не можна включити до основної частини (статистичні дані; матеріали метеорологічних, гідрологічних, гідрогеологічних і інших спостережень);

· додаткові матеріали по об’єкту досліджень, в тому числі фотографії, карти, схеми і т. і.;

· інструкції та методики, опис алгоритмів і програм вирішення задач на ЕОМ, розроблених у дипломній роботі; допоміжні ілюстрації;

· опис нової апаратури та приладів, що використовувались.




Переглядів: 385

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні положення | Об’єм дипломних робіт

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.