МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Оцінювання дипломної роботиПри оцінці випускної дипломної роботи виходять з того, що студент–випускник повинен уміти: · визначати мету і завдання дослідження; · складати план дослідження; · вести бібліографічний пошук із застосуванням сучасних інформаційних технологій; · застосовувати сучасні методи наукового дослідження, модифікувати наявні та розробляти нові методи, виходячи із завдань конкретного дослідження; · опрацьовувати отримані дані, аналізувати і синтезувати їх на базі відомих літературних джерел; · оформляти результати досліджень відповідно до сучасних вимог. Критеріями оцінки дипломної роботи виступають: А. Головні методичні, теоретичні і прикладні аспекти роботи: · актуальність обраної теми; · чіткість формулювання мети, головних завдань, об’єкту і предмету дослідження; · відповідність логічної побудови роботи поставленим меті і завданням; · спрямованість роботи на розробку реальних методичних, наукових чи практичних рекомендацій; · якість і глибина теоретико-методологічного аналізу проблеми; · якість критичного огляду літературних джерел, наявність наукової аргументації; · достовірний аналіз фактичних матеріалів, наявність і переконливість узагальнень і висновків аналізу; · адекватність методологічного апарата поставленій меті; · наявність альтернативних підходів до розв’язання визначених проблем; · актуальність і обґрунтованість рекомендацій, що пропонуються в роботі; · доступність розумінню і логічна послідовність у викладенні текстової частини. Б. Оформлення роботи: · відповідність вимогам щодо оформлення роботи. В. Якість захисту роботи: · уміння стисло, послідовно і чітко викласти у доповіді сутність і результати дослідження; · наявність і якість демонстраційного матеріалу для захисту дипломної роботи; · здатність аргументовано, логічно і послідовно відстоювати свою точку зору, захищати пропозиції і рекомендації; · якість відповідей на питання членів Державної екзаменаційної комісії; · володіння культурою презентації. Розділ 4 Оформлення дипломних робіт
|
||||||||
|