Процес формування «дерева» цілей складається з наступних стадій:
1) вибір і формулювання місії підприємства;
2) визначення стильових і робочих цілей;
3) визначення пріоритетів цілей;
4) перевірка цілей на сумісність і «екологію».
Вибір і формулювання місії підприємства.
Для того щоб правильно сформулювати місію, необхідно скласти сценарій – короткий виклад майбутнього підприємства.
Сценарій - це опис того, яким може стати підприємство через певний час.
Для складання сценарію необхідно виконати такі процедури:
1. Скласти перелік можливих видів діяльності (тема сценарію), якими підприємство могло б зайнятися. Їх повинно бути не більше 10-15.
Вихідними даними для вибору тем сценарію є: перелік сировини, матеріалів та комплектуючих, що використовує підприємство, структура основних фондів підприємства, перелік вихідної продукції або послуг, перелік споживачів продукції підприємства та його конкурентів, а також споживачів на інших ринках.