Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сфера розвитку підприємства

Як потрібно підтримувати розвиток

персоналу, щоб реалізувати стратегію?

(Цілі, показники, критерії, заходи)

 

Рис. 10.1. Напрями формування системи збалансованих показників підприємства.

Ця модель дозволяє керівнику управляти підприємством орієнтуючись на значення індикаторів, згрупованих за чотирма взаємозалежними блоками.

При цьому, фінансові показники вважаються «пізніми», тобто на них пізно реагувати, а показники перспектив Ринок/Клієнти, Бізнес-Процеси, Інфраструктура/Співробітники розглядаються як ранні, тобто на них є можливість вчасно реагувати.

У межах моделі BSC ці чотири блоки пов’язані між собою стратегічним причинно-наслідковим ланцюжком – кваліфіковані, мотивовані та згуртовані в єдину команду співробітники, викорис-товують розвинену інфраструктуру (інформацію, устаткування, технології) та забезпечують необхідну системі якість бізнес процесів. Налагоджені бізнес-процеси (висока якість та швидке виконання замовлень клієнтів) забезпечують задоволеність клієнтів, досягнення конкурентних переваг і успіху підприємства на ринку. Маркетингові успіхи підприємства, у свою чергу, є запорукою його фінансових успіхів.

Для виміру перспективи Фінанси/Економіка використовують традиційні показники (обсяг продажу, прибуток, грошовий потік, рентабельність, ліквідність, оборотність) а також такий показник як вартість компанії (вартість її акцій).

Перспектива Ринок/Клієнти містить інформацію про ставлення клієнтів до підприємства, а також про зміну попиту на його продукцію, зростання ринку та конкурентну ситуацію і вимірюється за такими показниками: частка підприємства на ринку, кількість постійних та нових клієнтів, індекс задоволеності клієнтів (на основі опитування), обсяг продажів, співвідношення доходу і витрат на маркетинг, забезпеченість замовлення в днях, конкурентноздатність підприємства (у балах).

Перспектива Бізнес-Процеси дозволяє виміряти ефективність бізнес-процесів підприємства за такими показниками: середній період виконання замовлення, частка браку, кількість рекламацій, відхилення план/факт за витратами, частка своєчасних поставок, середня тривалість і вартість виконання окремих процесів, продук-тивність праці, дебіторська та кредиторська заборгованість).

Перспектива Інфраструктура/Співробітники призначена для оцінки забезпеченості підприємства необхідною інфраструктурою (устаткуванням, будівлею, програмним забезпеченням, базою даних) та людським капіталом. Такі показники включають: ступінь зносу основних фондів і автоматизації окремих процесів, плинність кадрів, кількість раціоналізаторських пропозицій, витрати на оплату праці та підвищення кваліфікації персоналу, індекс задоволеності персоналу.

Розробка стратегічного плану з використанням моделі BSC складається з таких етапів:

1. Розробка базової стратегічної орієнтації підприємства (місія, система цінностей, принципові напрями розвитку).

2. Визначення стратегічних цілей, індикаторів і цільових значень індикаторів у перспективі Фінанси/Економіка.

3. Визначення стратегічних цілей, індикаторів і цільових значень індикаторів у перспективі Ринок/Клієнти.

4. Визначення стратегічних цілей, індикаторів і цільових значень індикаторів у перспективі Бізнес-Процеси.

5. Визначення стратегічних цілей, індикаторів і цільових значень індикаторів у перспективі Інфраструктура/Співробітники.

6. Побудова причинно-наслідкового ланцюжка стратегічних цілей підприємства.

 




Переглядів: 253

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Сфера фінансів | Організаційне забезпечення реалізації стратегії підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.