Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 2. Проаналізуйте витяги. Завдяки чому фрагмент, що наведено праворуч, є більш доступним для розуміння?

 

З рішення господарського суду Інтерпретація  
      у доступному стилі  
     
Суд дійшов висновку, що оскільки Суд встановив, що відповідач-  
відповідач-підрядник свої зобов’язання підрядник повністю не виконав  
за договором № 01-12/04 від 18.05.2004 зобов’язання щодо завершення  
року щодо завершення підрядних робіт підрядних робіт, що встановлені  
та здачі об’єкта до 30.11.2004 року – не ви- договором № 01-12/04 від 18 трав-  
конав, але враховуючи те, що позивачем- ня 2004 року. Водночас позивач-  
інвестором фактично було здійснено інвестор перерахував відповіда-  
інвестування грошових коштів загалом в чу лише 29 570, 00 грн. із загальної  
сумі 29 570,00 грн., а не в сумі 2 125 000,00 суми у розмірі 2 125 000, 00 грн.,  
грн., як це було передбачено умовами що була передбачена цим до­  
укладеного договору, тобто на даний час говором.      
у відповідача-підрядника є прострочення Позивач просить суд стягнути з від-  
виконання зобов’язання щодо виконання  
повідача пеню в розмірі 0,1% від  
підрядних робіт саме на фактично пере-  
вартості робіт, виконання яких від-  
раховану позивачем-інвестором суму у  
повідач прострочив, за кожний день  
29 570,00 грн., а оскільки позивачем заяв-  
прострочення, але розраховує її від  
лена вимога про стягнення з відповідача  
суми у розмірі 2 125 000, 00 грн.  
суми пені в розмірі 0,1% від вартості ро-  
Суд вважає позовну вимогу про  
біт, з яких допущено прострочення вико-  
стягнення пені законною, але за-  
нання за кожний день прострочення, суд  
довольняє її частково, оскільки  
дійшов висновку, що заявлена позивачем  
підрядник може відповідати за не-  
вимога про стягнення з відповідача пені  
виконання лише тих робіт, які фак-  
є законною та обґрунтованою, але та-  
тично профінансував інвестор.  
кою, що підлягає задоволенню частково,  
Тому пеню слід розраховувати від  
оскільки відповідачем було прострочено  
суми вартості не усіх невиконаних  
виконання зобов’язання за договором  
відповідачем робіт, а лише тих не-  
№ 01-12/04 від 18.05.2004 року саме на  
виконаних робіт, які позивач опла-  
суму 29 570,00 грн., яка фактично була пе-  
тив, тобто від 29 570, 00 грн.  
рерахована позивачем.    
         
           
Статистика   Статистика      
1 речення     5 речень      
156 слів     130 слів      
1107 знаків з пробілами   874 знаки з пробілами      
             
             

180 Посібник із написання судових рішень

 

 




Переглядів: 199

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 1. Проаналізуйте, чим відрізняються два фрагменти. Який із них більше відповідає очікуванням сторони? | ТЕМА 2. «Якісне судове рішення»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.