Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Змістовий модуль ІІІ. Формування граматичної, фонетичної, художньо-мовленнєвої компетенції дітей

 

Тема 3.2. Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей

Питання для обговорення

1. Сутність, структура, функції, основні змістові лінії, зміст худож­ньо-мовленнєвої діяльності.

2. Джерела і жанри художнього читання. Принципи добору літера­турних творів для читання і розповідання дітям. Принципи ознайом­лення дітей з художніми творами.

3. Форми роботи з книгою в дошкільному закладі. Методика роботи в куточку книги.

4. Види і типи занять з художньої літератури, методика їх прове­дення у різних вікових групах.

5. Види бесід після художнього читання.

6. Методика проведення етичних бесід.

7. Методика організації театрально-ігрової та театрально-мовленнє­вої діяльності в дошкільному закладі.

8. Види театрів та методика їх використання в різних вікових гру­пах.

9. Драматизація та інсценування за змістом художніх творів.

Основні категорії та поняття

Діяльність (художньо-мовленнєва, літературно-мовленнєва, образо­творчо-мовленнєва, музично-мовленнєва, театрально-мовленнєва, теа­трально-ігрова), заняття з художньої літератури, бесіди після худож­нього читання, етична бесіда, гра-драматизація, інсценування, теат­ралізована гра.




Переглядів: 502

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота над термінами та поняттями | Вислови про мову, мовлення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.