Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вислови про мову, мовлення

Оволодіння мистецтвом художнього читання і розповідання є професій­ним обов'язком кожного вихователя.

Є. Фльорина.

Значення художньої літератури для засвоєння дітьми словника в поєд­нанні з граматичною будовою важко переоцінити.

Є. Фльорина.

Завдання дорослого — домогтися такого виконання твору, яке дало б змогу донести до слухачів його ідейно-художню цінність, збуджувало б інте­рес до твору, викликало у дітей емоційне ставлення до зображених у ньому подій і героїв.

Н.Карпинська.

Художній твір захоплює дитину не тільки зовнішнім блоком, а й внут­рішнім, смисловим.

О.Запорожець.

Читання в роки дитинства — це передусім виховання серця, доторкання людського благородства до потаємних куточків дитячої душі.

В. Сухомлинський.

... бажано переводити в життя релігійне виховання у згоді з народними звичаями, з родинними нахилами, з індивідуальними змаганнями самої дитини.

С.Русова.

Книги морська глибина. Хто в них пірнає до дна, той хоч і труду мав досить, дивнії перла виносить.

І. Франко.

Століттями мова народу була тією повноводною рікою, яку ми називає­мо поезією. Поетична грань жила в слові, і слово було немислиме без неї, як немислима ріка без води, повноводність — без глибини.

В. Сухомлинський.

Через казкові образи у свідомість дітей входить слово з його найтоншими відтінками.

В. Сухомлинський.


Завдання для самостійної роботи

РОБОТА З СХЕМАМИ, ТАБЛИЦЯМИ ТА МОДЕЛЯМИ

Структурно-логічна схема теми

«Методика організації художньо-мовленнєвої діяльностідітей дошкільного віку»

Принципи

 



 

Структурно-логічна схема теми

«Художньо-мовленнєва діяльність дітей»


Структурно-опорний блок

«Джерела художнього читання і розповідання»

1. Українська усна народна творчість.

Фольклорні твори: · Народнопоетичні (усмішки, забавлянки, пісні, вірші, лічилки, мирилки, голосили, прислів′я, приказки, приповідки, загадки, швидкомовки); · Ігровий фольклор (народні хороводні драматичні ігри з текстом та діалогом. Напр. «Ходить гарбуз по городу», «А ми просо сіяли», «Подоляночка» тощо); прозові (казки: про тварин, чарівні (фантастичні), соціально-побутові, перекази, «надокучливі»).

 

2. Твори письменників-класиків {Т.Шевченко, Леся Українка, І.Франко, Л.Глібов, П.Грабовський, М.Коцюбинський, О.Олесь, С.Васильченко).

3. Творчість сучасних українських письменників і поетів (П.Тичина, М.Рильський, В.Сосюра, Н.Забіла, П.Воронько, В.Симоненко, В.Сухомлинський, Л.Костенко, М.Підгірянка та ін.).

4. Твори кращих зарубіжних письменників як класиків, так і сучасних, у пере­кладі українською мовою (Г.-Х.Андерсен, Ш.Перро, брати Грімм, О.Пушкін, М.Горький, С.Маршак, С.Михалков та ін.).

• Назвіть найбільш улюблений фольклорний жанр для дітей. Визначіть його характерні особливості.

Структурно-опорна схема

«Функції художньої літератури»

· Конкретизуйте зміст функцій художньої літератури.




Переглядів: 2716

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Змістовий модуль ІІІ. Формування граматичної, фонетичної, художньо-мовленнєвої компетенції дітей | Принципи добору художніх творів для дітей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.