Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Пуск і зупинка електродвигунів

 

Електропривод запускають після попереднього огляду і перевірки готовності до пуску електродвигуна, приводного механізму і передавального пристрою: прибирають сторонні предмети, залишені на електродвигуні або поблизу його; перевіряють справність зазем -лення, стан пускорегулювальної апаратури і рівень масла в підшипниках і маслонапов - нених апаратах і, якщо необхідно, доливають масло до норми. В електродвигунах постійного струму звертається увага на чистоту колектора і щільність прилягання до нього щіток. При необхідності проводяться роботи по регулюванню пускової апаратури відповідно заводським інструкціям особами, які добре знають діючі правила з техніки безпеки і з використанням захисних засобів. Особливої обережності дотримуються при огляді і регулюванні апаратів, які мають блок-контакти, тому що може бути можливість подачі напруги на блок-контакти апарату, що регулюється, від інших джерел живлення.

Якщо поблизу електродвигуна знаходяться люди, то їх попереджають про пуск двигуна.

Пуск асинхронного електродвигуна з фазним ротором і контактними кільцями здійсню -ють за допомогою реостату в колі ротора. Перед включенням електродвигуна в мережу щітки опускаються на контактні кільця і розмикають замикаюче ротор пристосування. Після цього пусковий реостат повністю вводиться (апарат ставиться в положення, яке відповідає найбільшому опору обмоток) і включається рубильник або інший комутацій - ний апарат. Якщо двигун почав обертатися, то опір реостату виводять поступово, а коли ротор досягає номінальної швидкості, то реостат виводять повністю. Оперуючи реостатом при пуску двигуна, по амперметру слідкують за тім, щоб струм споживання не перевищив номінального значення більше ніж в два рази. Після того як процес пуску електродвигуна закінчився, кільця ротору замикаються накоротко, а щітки піднімаються. Пусковий реостат переводять в пускове положення, щоб підготовити електродвигун до наступного пуску.

Електродвигун з фазним ротором зупиняють відключенням обмотки статора від мережі і розмиканням після цього обмотки ротора.

При пуску асинхронного електродвигуна з короткозамкненим ротором в статорі виникає струм, який досягає 5 – 7-кратної величини його номінального значення. При невеликій потужності трансформатора живлення така величина струму призводить до значного падіння напруги в мережі. Це негативно впливає на роботу інших електроприймачів, які живляться через той же трансформатор. Допускається прямий пуск асинхронного електродвигуна з короткозамкненим ротором лише в тому випадку, якщо це не викликає в електромережі недопустиме для інших споживачів короткочасне зниження напруги (більше 20%).

 

Слід мати на увазі, що короткозамкнені електродвигуни здатні витримати по умовам нагріву максимально три пуски, що слідують один за другим з інтервалом не менше 1 хв., з холодного стану і лише 1 – 2 пуски з гарячого стану. Пусковий цикл (2 – 3 пуски) може бути повторений через годину після зупинки електродвигуна. Не допускаються повторні пуски електродвигунів, що знаходяться в гарячому стані.

В тому випадку коли потужність трансформатора живлення не дозволяє призвести пуск короткозамкненого електродвигуна безпосереднім включенням його на повну напругу мережі, пуск електродвигуна може бути здійснений шляхом переключення обмотки статора з трикутника на зірку. Коли електродвигун досягне номінальних обертів, обмотку статора переключають на трикутник. Спосіб пуску з таким переключенням використову - ють в тих випадках, коли можна запустити електродвигун з неповним навантаженням, що пояснюється тім, що при переключенні статора з трикутника на зірку потужність електро - двигуна зменшується в три рази.

Електродвигун з короткозамкненим ротором можна пускати в хід і з допомогою включення статора в мережу через 3-фазний автотрансформатор, обмотки якого з’єднані в зірку. В цьому випадку три кінця обмоток статора (що з’єднані в зірку) перед пуском підключають до автотрансформатора, з тім щоб обмежити пусковий струм в статорі до необхідних значень. Після того як електродвигун досягне номінальних обертів, автотранс- форматор відключають і статор залишається включеним на повну напругу мережі.

Слід враховувати, що використання автотрансформаторів збільшує тривалість пуску електродвигуна, що підвищує нагрів його обмоток. Тому автотрансформаторний пуск використовують у тих випадках, коли величина напруги при пуску значно падає.

Пуск електродвигуна постійного струму здійснюють за допомогою пускового реостату, призначеного, як і в електродвигунах змінного струму, для зменшення пускового струму.

 


Читайте також:

  1. Будова трифазних асинхронних електродвигунів
  2. ВИДИ КРОВОТЕЧ. Зупинка зовнішньої кровотечі.
  3. Економічне значення правильного вибору електричного двигуна за потужністю. Класи нагрівостійкості ізоляції обмоток електричних двигунів. Нагрівання і охолодження електродвигунів
  4. Зупинка кровотечі
  5. Зупинка саморозвитку
  6. Зупинка системи
  7. Основні відомості про АПВ шин, трансформаторів та електродвигунів
  8. Правила безпеки під час обслуговування електродвигунів.
  9. ПРИСТРОЇ ДЛЯ ЗАПУСКУ ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ
  10. РОЗРАХУНОК ПОТУЖНОСТІ І ВИБІР ЕЛЕКТРОДВИГУНІВ




Переглядів: 2813

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Прийомка в експлуатацію змонтованих електроприводів | Експлуатація підшипників електричних машин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.