Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Змістовий модуль IІ. Формування діамонологічної та лексичної компетенції дітей

 

Тема 2.1. Особливості розвитку мовлення дітей раннього і дошкільного віку

Питання для обговорення

1. Становлення і розвиток мовлення дітей 1-го та 2-го років життя.

2. Зміст і завдання розвитку мовлення дітей раннього віку. Методика проведення занять у групах раннього віку. Особливості розвитку мовлення дітей третього року життя.

5. Зміст, завдання та методика розвитку мовлення дітей 3 року життя.

2. Особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку.

3. Розвиток мовлення та спілкування у молодшому дошкільному віці.

4. Характеристика мовленнєвого розвитку та спілкування дітей се­реднього дошкільного віку.

5. Базисна характеристика розвитку мовлення та спілкування дітей старшого дошкільного віку.

Основні категорії та поняття

Базисна характеристика мовленнєвого розвитку та спілкування, підготовчий період, період становлення самостійного мовлення, зорове і слухове зосередження, голосові реакції, белькотання, перші усвідом­лені слова, емоційне спілкування дитини з дорослим, спілкування до­рослого з дининою, «мале мовлення», флективність мовлення, предика­тивність мовлення, сенситивний період мовлення, словотворення, «чомучки», зв'язність мовлення, зв'язне мовлення, ситуативне мовлення, контекстове мовлення, діалогічне мовлення, монологічне мовлення, розповідання, переказування.





Переглядів: 936

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тести до змістового модуля | Вислови про мову, мовлення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.