Змістовий модуль IІ. Формування діамонологічної та лексичної компетенції дітей
Тема 2.1. Особливості розвитку мовлення дітей раннього і дошкільного віку
Питання для обговорення
1. Становлення і розвиток мовлення дітей 1-го та 2-го років життя.
2. Зміст і завдання розвитку мовлення дітей раннього віку. Методика проведення занять у групах раннього віку. Особливості розвитку мовлення дітей третього року життя.
5. Зміст, завдання та методика розвитку мовлення дітей 3 року життя.
2. Особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку.
3. Розвиток мовлення та спілкування у молодшому дошкільному віці.
4. Характеристика мовленнєвого розвитку та спілкування дітей середнього дошкільного віку.
5. Базисна характеристика розвитку мовлення та спілкування дітей старшого дошкільного віку.
Основні категорії та поняття
Базисна характеристика мовленнєвого розвитку та спілкування, підготовчий період, період становлення самостійного мовлення, зорове і слухове зосередження, голосові реакції, белькотання, перші усвідомлені слова, емоційне спілкування дитини з дорослим, спілкування дорослого з дининою, «мале мовлення», флективність мовлення, предикативність мовлення, сенситивний період мовлення, словотворення, «чомучки», зв'язність мовлення, зв'язне мовлення, ситуативне мовлення, контекстове мовлення, діалогічне мовлення, монологічне мовлення, розповідання, переказування.