МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Властивості системАналіз робочого визначення системи дозволяє виділити деякі з її загальних властивостей: • будь-яка система являє собою комплекс взаємопов'язаних елементів; • система утворює особливу єдність із зовнішнім середовищем; • будь-яка система являє собою елемент системи більш високого порядку; • елементи, що складають систему, в свою чергу, виступають в якості систем Проаналізувати ці властивості можна за допомогою рис. 2.7 (А - система; В і Д - елементи системи А; С - елемент системи В). Елемент В, який є елементом системи А, у свою чергу, є системою більш низького рівня, яка складається з власних елементів, включаючи, наприклад, елемент С. І якщо ми розглянемо елемент В як систему, взаємодіє з зовнішнім середовищем, то останню в цьому випадку буде представляти систему D (елемент системи А). Тому особливість єдності системи із зовнішнім середовищем можна інтерпретувати як взаємодія елементів системи більш високого порядку. Подібні міркування можна провести для будь-якого елементу будь-якої системи. Рис. 2.7. Ілюстрація властивостей систем
Вивчення властивостей системи передбачає перш за все вивчення взаємини частин і цілого. При цьому мається на увазі, що: 1) ціле первинно, а частини вторинні; 2) системоутворюючі чинники є умови взаємозв'язку частин всередині однієї системи; 3) частини системи утворюють нерозривне ціле, тому вплив на будь-які з них 4) кожна частина системи має власне призначення з точки зору мети, на 5) природа частин та їх функції визначаються положенням частин у цілому, а їх поведінка регулюється взаємовідносинами цілого і його частин; Емерджентність - одне з найістотніших властивостей систем. Це незвідність властивостей системи до властивостей її елементів; іншими словами, емерджентність називають наявність нових якостей цілого, відсутніх у його складових частин. Таким чином, властивості цілого не є простою сумою властивостей складових його елементів, хоча і залежать від них. У той Еквіфінальність - одне з найменш вивчених властивостей системи, що характеризує граничні можливості систем певного класу складності. Л. фон Берталанфі, запропонував цей термін, визначав еквіфінальність стосовно відкритої системи як здатність системи (на відміну від станів рівноваги у закритих системах,
Поняття об'єктивувати структури Розглядаючи організацію як систему, необхідно враховувати, що діяльність з Походження таких обмежень полягає в попередньому і поточному досвіді Минулий управлінська праця втілюється і в таких факторах, як знання, уявлення, цілі, установки, тобто він бере участь у формуванні свідомості. Таким чином, наростання продуктів минулого управлінської діяльності призводить до ускладнення управління. Тут проявляється історична закономірність, згідно з якою вплив минулого управлінського 1. Організаційний порядок, в якому об'єктивується минулий працю, має 2. Організаційний порядок служить важливим засобом подолання суб'єктивізму в управлінні, подолання обмеженості інтелектуальних можливостей 3. Організаційний порядок характеризується відносною не повнотою, з його
|
||||||||
|