Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Теоретичні положення, що складають зміст теми № 4

КАФЕДРА НЕРВОВИХ ХВОРОБ

З курсом нейрохірургії

НАВЧАЛЬНИЙ МАТЕРІАЛ

для самостійної роботи студентів під час практичного заняття

по учбових темах:

Тема 4. Ме­то­ди­ка до­с­лі­д­жень фі­зі­о­ло­гі­ч­них ре­ф­ле­к­сів. Змі­ни ре­ф­ле­к­сів при ура­жен­ні не­р­во­вої си­с­те­ми.

Поняття про рефлекс та рефлекторну дугу. Класифікація та методика викликання рефлексів. Зміни рефлексі при патології. Патологічні рефлекси.

 

Конкретні цілі:

· Трактувати загальні дані про рефлекс та рефлекторну дугу.

· Трактувати клінічну класифікацію рефлексів (умовних і безумовних, вроджених та набутих, простих фізіологічних та патологічних).

· Вміти досліджувати основні фізіологічні та патологічні рефлекси, знати будову рефлекторних дуг та рівні їх замикання вздовж нервової системи.

 

Перелік питань для самопідготовки до практичного заняття № 4

за темами:

 

1. Клінічна класифікація рефлексів.

2. Рефлекси з слизових оболонок.

3. Шкірні рефлекси. Методика дослідження.

4. Глибокі фізіологічні рефлекси.

5. Зміни рефлексів в патології.

6. Патологічні рефлекси стоп.

7. Патологічні рефлекси оромандибулярної ділянки.

 

 

Питання для повторення попереднього матеріалу:

1. Клінічна класифікація чутливості. Методика дослідження поверхневої чутливості.

2. Методика дослідження глибокої чутливості.

3. Анатомія чутливих шляхів.

4. Термінологія чутливих розладів (кількісні, якісні зміни та територіальне охоплення).


 

Теоретичні положення, що складають зміст теми № 4

1.Клінічна класифікація рефлексів ділить їх на поверхневі, глибокі та патологічні. Всі рефлекси, які досліджуються у людини при обстеженні неврологічного стану, були відібрані з огляду на кілька обставин. По-перше, це мають бути стійкі рефлекторні мимовільні реакції, які властиві кожній людині. По-друге, вони мають однаково викликатись і мати прості, відомі рефлекторні дуги. По-третє, розташування послідовно цих рефлекторних дуг впродовж відомої сегментарної інервації тіла людини повинно дати змогу по змінах рефлексів робити висновки що до стану провідних шляхів та цілісності рефлекторних дуг.

2.Методика викликання основних рефлексів продемонстрована на малюнку рис. 1., а характеристика їх рефлекторних дуг наведена в таблиці 1.

 

 

Рис.1. Методика викликання рефлексів.

Таблиця 1.




Переглядів: 493

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Складні переплетення | Характеристика основних рефлексів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.