МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 1. ПРАЦЯ ЯК СФЕРА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ЯК ЧИННИК ВИРОБНИЦТВАМІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ТЕСТИ з дисципліни “Економіка праці та соціально-трудові відносини” Для студентів ІІІ-IV курсів усіх форм навчання усіх спеціальностей
Усі цитати, цифровий та фактичний матеріал, перевірені, бібліографічні відомості написання сторінок відповідає стандартам. Зауваження рецензентів ураховані _______________________________ _____________________________________ Затверджено На засіданні кафедри управління персоналом і економіки праці Протокол № 7 від 22.02.2008 (підпис укладачів)
Одеса, ОДЕУ 2008 Тести з дисципліни “Економіка праці та соціально-трудові відносини” для студентів ІІІ – IV курсів усіх форм навчання усіх спеціальностей (Відп. за випуск: Т.П. Збрицька,– Одеса: ОДЕУ, ротапринт, 2008 р. – 85 с.) УКЛАДАЧІ: Т.І. Богданова, канд. екон. наук, доц. А.В. Завірюха, канд. екон. наук, доц. Т.П. Збрицька, канд. екон. наук, доц. Л. В. Іванова, канд. екон. наук, доц. В.Г. Никифоренко, канд. екон. наук, доц. М.С. Татаревська, канд. екон. наук, ст. викл. Т.І. Перепельчук, ст. викл. Н.В. Карпенко, викл. О. В . Сорока, викл. Відповідальний за випуск: Т.П. Збрицька, канд. екон. наук, доцент
РЕЦЕНЗЕНТИ: М.А. Окландер, д-р. екон. наук, проф. (зовнішній рецензент)
О.П. Баркар, канд. екон. наук, доц. М.Ю. Сандуленко, канд. екон. наук, доц.
Коректор: Н.В. Стоянова
Тема 1. ПРАЦЯ ЯК СФЕРА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ЯК ЧИННИК ВИРОБНИЦТВА Контрольні запитання одиничного вибору відповідей 1. Предметом вивчення курсу «Економіка праці та соціально-трудові відносини» є: а) наукові принципи побудови організаційних відносин між робітниками; б) економічні закономірності побудови та здійснення трудових процесів, фактори та умови їх ефективності; в) праця як доцільна діяльність людей, яка завжди та одночасно є взаємодією між людиною та природою, та відносинами людей в процесі та з приводу виробництва; г) соціально-економічні відносини з приводу виробництва, формування, розподілу та використання трудових ресурсів. 2. Сутність економіки праці як сфери наукових знань та практичної діяльності полягає в тому, що: а)це динамічна суспільно організована система, яка характеризує економічні закономірності побудови та здійснення трудових процесів, фактори та умови їх ефективності; б) це динамічна суспільно організована система, в якій відбувається процес відтворення робочої сили, її формування, розподіл, обмін і споживання, а також забезпечуються умови і процес взаємодії робітника, засобів і предметів праці; в) це динамічна суспільно організована система, яка вивчає наукові принципи побудови організаційних відносин між робітниками, а також забезпечує умови і процес взаємодії робітника, засобів і предметів праці; г) це динамічна суспільно організована система, в якій відбувається процес витрачення, відтворення робочої сили та її формування. 3. Діяльність людей, спрямована на задоволення особистісних та суспільних потреб - це: а) процес праці; б) сама праця; в) зміст праці; г) соціально-економічний характер праці; д) мотивація праці.
4. Сукупність певних конкретних дій, що спрямовані на зміну природних якостей предмета праці - це: а) процес праці; б) праця; в) зміст праці; г) соціально-економічний характер праці; д) організація праці. 5. Сукупність суспільних відносин між учасниками трудового процесу - це: а) процес праці; б) праця; в) зміст праці; г) соціально-економічний характер праці; д) функції праці.
6. Вкажіть функції, які притаманні праці: а) спосіб задоволення потреб; б) творець суспільного багатства; в) сила, яка надає людству шлях до волі; г) творець суспільства й чинник суспільного прогресу; д) усі відповіді вірні. 7. Задоволеність працею – це: а) соціально-економічна категорія , яка характеризує самооцінку людини свого стану на підприємстві; б) стан збалансованості вимог працівника до змісту, характеру і умов праці та суб’єктивна оцінка можливостей реалізації цих вимог; в) сукупність людських характеристик, за допомогою яких забезпечується якісне освоєння набутої професії в умовах нового колективу за якомога коротший час; г) соціально-економічна категорія, яка характеризує технічні, організаційні, культурні та інші можливості виробничої діяльності людини, які зумовлюють дієздатність працівника та результативність зусиль.
8. Інтенсивність праці – це: а)соціально-економічна категорія, яка характеризує ставлення людини допраці; б) це соціально-економічна категорія, яка характеризує технічні, організаційні, культурні та інші можливості виробничої діяльності людини, які зумовлюють дієздатність працівника та результативність його зусиль; в) сукупність людських характеристик, за допомогою яких забезпечується якісне освоєння набутої професії в умовах нового колективу в якомога коротший час; г) це категорія, яка характеризує обсяг трудових витрат (фізичної та розумової енергії) на одиницю робочого часу, напруженість праці.
9. Продуктивна сила праці характеризує: а)ставлення людини допраці; б) технічні, організаційні, культурні та інші можливості виробничої діяльності людини, які зумовлюють дієздатність працівника та результативність зусиль; в) сукупність людських характеристик, за допомогою яких забезпечується якісне освоєння набутої професії в умовах нового колективу в якомога коротший час.
|
||||||||
|