Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1. ПРАЦЯ ЯК СФЕРА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ЯК ЧИННИК ВИРОБНИЦТВА

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ

ОДЕСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ЕКОНОМІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

ТЕСТИ

з дисципліни “Економіка праці та соціально-трудові відносини”

Для студентів ІІІ-IV курсів усіх форм навчання усіх спеціальностей

 


Усі цитати, цифровий та фактичний матеріал, перевірені, бібліографічні відомості написання сторінок відповідає стандартам. Зауваження рецензентів ураховані

_______________________________

_____________________________________

Затверджено

На засіданні кафедри управління персоналом і економіки праці

Протокол № 7 від 22.02.2008


(підпис укладачів)

 

 

Одеса, ОДЕУ 2008


Тести з дисципліни “Економіка праці та соціально-трудові відносини” для студентів ІІІ – IV курсів усіх форм навчання усіх спеціальностей (Відп. за випуск: Т.П. Збрицька,– Одеса: ОДЕУ, ротапринт, 2008 р. – 85 с.)

УКЛАДАЧІ: Т.І. Богданова, канд. екон. наук, доц.

А.В. Завірюха, канд. екон. наук, доц.

Т.П. Збрицька, канд. екон. наук, доц.

Л. В. Іванова, канд. екон. наук, доц.

В.Г. Никифоренко, канд. екон. наук, доц.

М.С. Татаревська, канд. екон. наук, ст. викл.

Т.І. Перепельчук, ст. викл.

Н.В. Карпенко, викл.

О. В . Сорока, викл.

Відповідальний за випуск: Т.П. Збрицька, канд. екон. наук, доцент

 

РЕЦЕНЗЕНТИ: М.А. Окландер, д-р. екон. наук, проф.

(зовнішній рецензент)

 

 

О.П. Баркар, канд. екон. наук, доц.

М.Ю. Сандуленко, канд. екон. наук, доц.

 

 

Коректор: Н.В. Стоянова

 

 

Тема 1. ПРАЦЯ ЯК СФЕРА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ЯК ЧИННИК ВИРОБНИЦТВА

Контрольні запитання одиничного вибору відповідей

1. Предметом вивчення курсу «Економіка праці та соціально-трудові відносини» є:

а) наукові принципи побудови організаційних відносин між робітниками;

б) економічні закономірності побудови та здійснення трудових процесів, фактори та умови їх ефективності;

в) праця як доцільна діяльність людей, яка завжди та одночасно є взаємодією між людиною та природою, та відносинами людей в процесі та з приводу виробництва;

г) соціально-економічні відносини з приводу виробництва, формування, розподілу та використання трудових ресурсів.

2. Сутність економіки праці як сфери наукових знань та практичної діяльності полягає в тому, що:

а)це динамічна суспільно організована система, яка характеризує економічні закономірності побудови та здійснення трудових процесів, фактори та умови їх ефективності;

б) це динамічна суспільно організована система, в якій відбувається процес відтворення робочої сили, її формування, розподіл, обмін і споживання, а також забезпечуються умови і процес взаємодії робітника, засобів і предметів праці;

в) це динамічна суспільно організована система, яка вивчає наукові принципи побудови організаційних відносин між робітниками, а також забезпечує умови і процес взаємодії робітника, засобів і предметів праці;

г) це динамічна суспільно організована система, в якій відбувається процес витрачення, відтворення робочої сили та її формування.

3. Діяльність людей, спрямована на задоволення особистісних та суспільних потреб - це:

а) процес праці;

б) сама праця;

в) зміст праці;

г) соціально-економічний характер праці;

д) мотивація праці.

 

4. Сукупність певних конкретних дій, що спрямовані на зміну природних якостей предмета праці - це:


а) процес праці;

б) праця;

в) зміст праці;

г) соціально-економічний характер праці;

д) організація праці.


5. Сукупність суспільних відносин між учасниками трудового процесу - це:

а) процес праці;

б) праця;

в) зміст праці;

г) соціально-економічний характер праці;

д) функції праці.

 

6. Вкажіть функції, які притаманні праці:

а) спосіб задоволення потреб;

б) творець суспільного багатства;

в) сила, яка надає людству шлях до волі;

г) творець суспільства й чинник суспільного прогресу;

д) усі відповіді вірні.

7. Задоволеність працею – це:

а) соціально-економічна категорія , яка характеризує самооцінку людини

свого стану на підприємстві;

б) стан збалансованості вимог працівника до змісту, характеру і умов праці та суб’єктивна оцінка можливостей реалізації цих вимог;

в) сукупність людських характеристик, за допомогою яких забезпечується якісне освоєння набутої професії в умовах нового колективу за якомога коротший час;

г) соціально-економічна категорія, яка характеризує технічні, організаційні, культурні та інші можливості виробничої діяльності людини, які зумовлюють дієздатність працівника та результативність зусиль.

 

8. Інтенсивність праці – це:

а)соціально-економічна категорія, яка характеризує ставлення людини допраці;

б) це соціально-економічна категорія, яка характеризує технічні, організаційні, культурні та інші можливості виробничої діяльності людини, які зумовлюють дієздатність працівника та результативність його зусиль;

в) сукупність людських характеристик, за допомогою яких забезпечується якісне освоєння набутої професії в умовах нового колективу в якомога коротший час;

г) це категорія, яка характеризує обсяг трудових витрат (фізичної та розумової енергії) на одиницю робочого часу, напруженість праці.

 

9. Продуктивна сила праці характеризує:

а)ставлення людини допраці;

б) технічні, організаційні, культурні та інші можливості виробничої діяльності людини, які зумовлюють дієздатність працівника та результативність зусиль;

в) сукупність людських характеристик, за допомогою яких забезпечується якісне освоєння набутої професії в умовах нового колективу в якомога коротший час.




Переглядів: 1134

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ответы на задания части А | Зміст праці - це

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.