МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Зміст праці - цеа) якісна характеристика праці, яка відображає особливості її функціонування; б)якісна характеристика праці, яка відображає сутність розвиненості виробничих відносин; в)функціональні особливості конкретного виду трудової діяльності, матеріальний процес ставлення людей до природи; г) суспільний процес, який відображає взаємовідносини людей у процесі їхньої спільної діяльності.
Контрольні запитання множинного вибору відповідей 11. Особливості праці як об'єкта дослідження полягають в тому, що: а) праця є товаром, який продається працівником роботодавцю; б) у процесі праці формується система соціально-трудових відносин; в)праця є однією з основних умов життєдіяльності індивіда і суспільства; г)праця не є товаром, оскільки товаром є послуги праці; д) соціально-трудові відносини не змінні; е) соціально-трудові відносини постійно змінюються.
12. Вкажіть аспекти уявлення про працю: а) правовий; б) економічний; в) соціально-трудовий; г) техніко-технологічний; д) суспільний; е) психофізіологічний; є) демографічний; ж)психологічний; з) соціальний.
13. Праця як соціально - економічна категорія – це: а) затрати людської енергії; б) явище суспільне; в) зовнішня і внутрішня активність людини; г)основна і неодмінна умова життєдіяльності людини; д) доцільна діяльність людини, яка спрямована на створення матеріальних і культурних цінностей.
14. Вкажіть основні критерії, які відрізняють трудову діяльність від нетрудової: а) легітимність діяльності; б)діяльність, яка пов'язана з відтворенням працездатності; в) це діяльність, яка не завжди може бути затребуваною; г) зв’язок із створенням корисного продукту; д) цілеспрямованість діяльності. 15. Вкажіть складові елементи процесу праці: а) предмети праці; б) умови праці; в) засоби праці; г) технологія діяльності; д) праця; е) нормативи праці; є) організація праці; ж)планування, аналіз та облік процесу праці.
16. Вкажіть характерні ознаки змісту праці: а) складність праці; б) ступінь самостійності працівника; в) характер праці; г) професійна придатність працівника; д) умови праці; е) засоби праці.
|
||||||||
|