Частка товару у виручці, впорядкована за зменшенням, %
Кумулятивна частка товару у виручці, %
Зона
(А ≈ 0-50%,
В ≈ 51-80%,
С ≈ 81-100%)
Товар E
20,75
20,75
А
Товар G
19,37
40,12
А
Товар H
14,76
54,88
А
Товар А
13,17
68,05
В
Товар В
10,14
78,19
В
Товар F
8,30
86,49
С
Товар D
6,92
93,41
С
Товар С
6,59
100,00
С
Всього:
Товари, що потрапили до зони А (товари Е, G, Н), приносять магазину найбільше доходу; потрібно сконцентрувати зусилля на продажі цих товарів. Товари, що потрапили до зони В (товари А, В), також є важливими, але їм можна приділяти відносно менше уваги. Товари, що потрапили до зони С (товари F, D та С) є кандидатами на виключення з асортименту.
Задача 2. Провести АВС-аналіз асортименту магазину за внеском товарів у маржинальний прибуток (покриття витрат). Висхідні дані подані в табл. 3, ст. 1-4; змінні витрати на од. – в торгівлі ціна закупівлі товару).