МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Обставини
зворотній зв’язок
Ознаки, за якими характеризується аудиторія
Спілкування промовця буде неповноцінним, якщо не буде зворотного зв’язку.
● Спостереження за реакцією слухачів, за їх поведінкою, виразом обличчя
● Пожвавлення мови, введення розмовних елементів, спрощення стилю промови Умови ораторського виступу, які ● Пряме звертання до аудиторії, риторичні впливають на запитання активність зворотного зв’язку ● Загострення полемічної спрямованості промови
● Зв’язок матеріалу з іншими темами, що були подані раніше
● монолог За активністю аудиторії ● діалог промови поділяються прихований, відкритий ● полілог
Комунікативні ефекти
Розташування слухачів в аудиторії
Проксеміка – наука про час і простір організації спілкування описує такі способи:
4. Особливості виступу на радіо й телебаченні
Мас-медіа є головним засобом зв’язку з громадськістю, тому взаємовідносини з журналістами повинні бути максимально ефектними та плідними.
Найбільш розповсюджені ситуації:
♦ промова ♦ участь у прес-конференції ♦ представництво на засіданні клубу або якого-небудь товариства ♦ інтерв’ю ♦ презентація ♦ реклама ♦ участь в теле (радіо) дебатах ♦ тридцяти секундна промова під час дискусії ♦ поява в якості гостя на радіо чи телебаченні ♦ організація будь-якої компанії ♦ відповіді на ворожі запитання ♦ «напад» репортера з мікрофоном на порозі вашого дому ♦ виявлення подяки і т. ін.
Десять заповідей спілкування з журналістами
· Будьте самі собою (уникайте жаргону або пишномовного стилю) · Будьте спокійні й упевнені · Будьте чесними (ваша чесність має вирішальне значення, не ризикуйте нею) · Будьте лаконічними (висловлюйтеся стисло й просто, говоріть по суті) · Будьте людяними (не бійтеся бути дотепним. Це надасть вам упевненості і допоможе здобути прихильність) · Висловлюйте своє особисте ставлення (слухачі й глядачі запам’ятовують ключові моменти через ваше власне розуміння речей) · Будьте послідовними (не перескакуйте з думки на іншу думку, не закінчивши попередню) · Будьте уважними (зосередьтеся, уважно слухайте, кажіть те, що думаєте, і думайте, що кажете) · Будьте енергійними (не забувайте про жести, міміку) · Будьте переконливими й щирими
Питання для самоконтролю
1. У чому полягає майстерність усного виступу? 2. Які фактори потрібно врахувати, вибираючи тему виступу? 3. Що таке композиція усного виступу? 4. Охарактеризуйте особливості взаємодії оратора і аудиторії. 5. Розгляньте і проаналізуйте схему:
монолог оратор слухачі
діалог
скритий відкритий
співпереживання інтелектуальне емоційне
6. У чому полягають особливості виступу на радіо, телебаченні?
Тема 7. Етикет телефонних розмов, зустрічей, переговорів Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|