МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основні напрями релігійної Ф. XX ст.Шелер, Больнов. Завдання: визначити основні сфери власне людського буття і завдяки цьому пояснити людське місце в світі. Вивчення різних проявів людського буття. Специфіка людського буття виявляється в тому, що людина існує як незавершена, ексцентрична, тому вона постійно переступає межі наявного, відкрита до світу, а світ відкритий людині. Рефлексивність самосвідомість духовність Основні засади: - культура; - мова; - спілкування. Вони виступають як спільний знаменник для людської суб’єктивності, автентичності людського буття. Проблема цінностей: цінності, які існують в сусп-ві, та особистісні цінності. Людина визначається співвідношенням універсальних і особистісних цінностей. Людина – істота проблемна, і вона про це знає. Больнов: подолання суперечностей між людською екзистенцією і наявним буттям. Проблема комункації – ключові поняття є „розмова” і „зустріч”. Вони допомагають синтезувати особистісні та позаособистісні виміри людини. Зустріч – доленосна подія в людському бутті. Роль Ф. антропології – задає критерій людської комунікації. Якою п.б. людина? Що таке людяність? ... Висновок: Е.Ф. виявляє різні аспекти людської буттєвості і характеризує людину як відкриту, незавершену і відповідальну за своє самоздійснення. Загострює проблемність людського буття. Турбота вина страх невпевненість ... Неотомізм, тейярдизм, антропологічна течія. Неотомізм – офіційна доктрина католицизму. Марітен, Жільсон, Бохенський. Традиційна проблематика: проблема Бога. 2 тенденції: 1. Традиційна – звернення до доведень існування Бога, тлумачення. 2. Ствердження того, що Бог раціонально не м.б. витлумачений. Основний спосіб пізнання Бога: поєднання теології одкровення, раціонального богослов’я та метафізики. Проблема співвідношення віри і розуму. Переосмислення ролі релігії у всій європейській культурі. Критика недоліків НТП. Прагнення узгодити християнство з сучасною культурною ситуацією. Т.де Шарден „Феномен людини”. Намагається досягнути синтезу наукового, релігійного та філософського знання і створив еволюційну теорію ВсесвітуЮ показавши, що еволюція духу здійснюється через ускладнення матерії. „Еволюційний христогенез”. Побачив існування антропного принципу. Космогенез – вчення про космічну еволюцію як процес необоротних змін, спрямованих до точки Омега шляхом розширення і згортання внутрішньої зосередженості, накопичення та ускладнення духовно-енергетичної субстанції. Еволюція – космічний цілеспрямований процес, у ході якого матерія – енергія, що складає Всесвіт, прогресивно розвивається. Основні ступені еволюції: - переджиття - життя - думка - супержиття. Людина – це продукт природи і трансцендентна щодо неї. Пов’язана з свідомістю, рефлексією, ментальністю, духовністю. Людина виступає одночасно і як випадок, і як антивипадок. Еволюція не закінчена, а продовжується в тій мірі, в якій людство об’єдн. в співтовариства із зростаючою диференціацією індивідуальних функцій і відповідно зростаючому рівню взаємозв’язків. Приходить до поняття „ноосфера”. Протестантська теологія: Барт, Тілліх. Наголошують на неможливості розумового осягнення Бога і перевазі віри. Віра досліджується як інтимно-індивідуальне явище, що може лише переживатися. Важлива місія людини перед Богом – культуротворення. Фундаментальна характеристика людини – її турбота про сенс свого буття.
Читайте також:
|
||||||||
|