МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Знання та вміння студентівПВНЗ «ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ» Кафедра документознавства та інформаційно-аналітичної діяльності
НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИЙ КОМПЛЕКС з дисципліни
“ІНФОРМАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ”
для спеціальності 6.020105 “Документознавство та інформаційна діяльність” Київ 2013
Укладачі: Микитась Надія Дмитрівна, к.філ.н., доц.
Рецензенти: Палеха Юрій Іванович, к.і.н., професор Кириленко Олександр Григорович, к.і.н., доцент
Розглянуто і затверджено на засіданні кафедри протокол № __ від “___” _________ 2013 р. Завідувач кафедри __________ проф. Палеха Ю.І.
Схвалено вченою радою факультету інформаційних систем і технологій ПВНЗ «Європейський університет» (протокол від 28 вересня 2013 року № 2)
Голова к.т.н. доц._________В. В. Рябцев
Вступ Стрімке зростання і розвиток інформаційних технологій, підвищення ролі інформації в усіх сферах життєдіяльності суспільства обумовлене становленням і розвитком інформаційного суспільства, призвели до активізації інформаційних чинників в процесах прийняття управлінських рішень. Інформаційна діяльність, яка визначається як постійне та систематичне збирання та оброблення інформації з метою її зберігання та використання, пов’язана з процесами розподілу праці. Реальна потреба у діяльності інформаційних служб, які сьогодні входять до структурних підрозділів установ та організації різного профілю та сфер діяльності, широкий спектр інформаційних завдань, які перед ними постають, потребують кваліфікованої підготовки спеціалістів інформаційно-управлінського профілю. Сучасні методи управління інформаційною діяльністю на підприємствах і в організаціях ґрунтуються на законах, методах і засобах інформаційного менеджменту. Мета навчальної дисципліни «Інформаційний менеджмент» - надання студентам знань і набуття ними навичок щодо теоретичних аспектів інформаційного менеджменту, практичних технологій застосування теоретичних концепцій, методів організації управління інформацією в організації. Завдання дисципліни: -теоретичне визначення інформаційного менеджменту як різновиду інформаційної діяльності; - розкриття теоретико-методологічних основ інформаційного менеджменту; - визначення інформаційно-аналітичної діяльності в системі управління; - розкриття технології інформаційного забезпечення роботи керівника організації; - обґрунтування технологічних процесів інформаційного моделювання процесів управління; - розкриття структури та закономірностей функціонування інформаційного ринку товарів та послуг; - визначення технології здійснення інформаційного консалтингу; - визначення прикладних аспектів інформаційного менеджменту, які реалізовуються в роботі референта та офіс-менеджера. Знання та вміння студентів Студент повинен знати:основні закони розвитку і функціонування в суспільстві процесів управління інформацією; сучасні технологічні процеси інформаційного забезпечення управлінської діяльності; структуру, склад і закони розвитку ринку інформаційних товарів і послуг; технологію підготовки інформаційних продуктів для забезпечення управлінської діяльності; процеси організації роботи з інформаційно-аналітичного забезпечення керівників різних рівнів управління; процеси реалізації управління інформацією в різних типах організацій. Студент повинен вміти: - здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення роботи керівників різних рівнів; - виробляти інформаційні продукти, що забезпечують прийняття управлінських рішень; - організовувати роботу в організації щодо інформаційного забезпечення діяльності цієї організації; - забезпечувати функціонування конфіденційної інформації в організації.
|
|||||||||||
|