Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Знання та вміння студентів

ПВНЗ

«ЄВРОПЕЙСЬКИЙ УНІВЕРСИТЕТ»

Кафедра документознавства та інформаційно-аналітичної діяльності

 
 

 


 

 

 

 

 

НАВЧАЛЬНО-ПРАКТИЧНИЙ КОМПЛЕКС

з дисципліни

 

“ІНФОРМАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ”

 

для спеціальності 6.020105 “Документознавство та

інформаційна діяльність”

Київ 2013

 

 

Укладачі: Микитась Надія Дмитрівна, к.філ.н., доц.

 

Рецензенти: Палеха Юрій Іванович, к.і.н., професор

Кириленко Олександр Григорович, к.і.н., доцент

 

Розглянуто і затверджено на засіданні кафедри

протокол № __ від “___” _________ 2013 р.

Завідувач кафедри __________ проф. Палеха Ю.І.

 

 

Схвалено вченою радою факультету інформаційних систем і технологій ПВНЗ «Європейський університет» (протокол від 28 вересня 2013 року № 2)

 

 

Голова

к.т.н. доц._________В. В. Рябцев

 

 

Вступ

Стрімке зростання і розвиток інформаційних технологій, підвищення ролі інформації в усіх сферах життєдіяльності суспільства обумовлене становленням і розвитком інформаційного суспільства, призвели до активізації інформаційних чинників в процесах прийняття управлінських рішень.

Інформаційна діяльність, яка визначається як постійне та систематичне збирання та оброблення інформації з метою її зберігання та використання, пов’язана з процесами розподілу праці. Реальна потреба у діяльності інформаційних служб, які сьогодні входять до структурних підрозділів установ та організації різного профілю та сфер діяльності, широкий спектр інформаційних завдань, які перед ними постають, потребують кваліфікованої підготовки спеціалістів інформаційно-управлінського профілю.

Сучасні методи управління інформаційною діяльністю на підприємствах і в організаціях ґрунтуються на законах, методах і засобах інформаційного менеджменту.

Мета навчальної дисципліни «Інформаційний менеджмент» - надання студентам знань і набуття ними навичок щодо теоретичних аспектів інформаційного менеджменту, практичних технологій застосування теоретичних концепцій, методів організації управління інформацією в організації.

Завдання дисципліни:

-теоретичне визначення інформаційного менеджменту як різновиду інформаційної діяльності;

- розкриття теоретико-методологічних основ інформаційного менеджменту;

- визначення інформаційно-аналітичної діяльності в системі управління;

- розкриття технології інформаційного забезпечення роботи керівника організації;

- обґрунтування технологічних процесів інформаційного моделювання процесів

управління;

- розкриття структури та закономірностей функціонування інформаційного ринку

товарів та послуг;

- визначення технології здійснення інформаційного консалтингу;

- визначення прикладних аспектів інформаційного менеджменту, які

реалізовуються в роботі референта та офіс-менеджера.

Знання та вміння студентів

Студент повинен знати:основні закони розвитку і функціонування в суспільстві процесів управління інформацією; сучасні технологічні процеси інформаційного забезпечення управлінської діяльності; структуру, склад і закони розвитку ринку інформаційних товарів і послуг; технологію підготовки інформаційних продуктів для забезпечення управлінської діяльності; процеси організації роботи з інформаційно-аналітичного забезпечення керівників різних рівнів управління; процеси реалізації управління інформацією в різних типах організацій.

Студент повинен вміти:

- здійснювати інформаційно-аналітичне забезпечення роботи керівників різних рівнів;

- виробляти інформаційні продукти, що забезпечують прийняття управлінських рішень;

- організовувати роботу в організації щодо інформаційного забезпечення діяльності цієї організації;

- забезпечувати функціонування конфіденційної інформації в організації.




Переглядів: 303

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Пример расчета | Місце дисципліни у структурно логічній-схемі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.