МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Місце дисципліни у структурно логічній-схеміМісце дисципліни у підготовці фахівців зумовлене практичною спрямованістю її цілей. Вивченню дисципліни передує вивчення таких курсів: «Основи менеджменту», «Аналітико-синтетична переробка документної інформації», «Комп’ютерні технології в діловодстві», «Інформаційно-аналітична діяльність». Ця дисципліна тісно пов’язана з такими дисциплінами, як «Інформаційне право», «Кадровий менеджмент», «Адміністративне і трудове право», «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг», «Стандартизація та сертифікація інформаційно-документної діяльності». НАВЧАЛЬНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
Форма контролю – курсова робота, ЕКЗАМЕН ЗМІСТ ТЕМ ДИСЦИПЛІНИ Тема 1. Вступ. Розвиток наук інформаційно-комунікаційного циклу Інформатика та її основні напрями, що використовуються для розробки наук інформаційно-комунікаційного циклу. Вітчизняні концепції інформатики. Розвиток наукової, соціальної та прикладної інформатики. Поняття «інформаційна наука»: його природа, розвиток і зв'язок з іншими науками документознавчого циклу та менеджментом.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|