Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методика підготовки диспуту

1 Вибір теми (опитування, анкета, ситуація в класі)

-актуальність-відповідність інтересам школірв, зв'язок з життям- назва повинна викликати бажання дискутувати

2 Підготовка ведучих

-глибокі знання (не лише з проблем диспуту)-Грамотна зв’язна мова-Вміння вести дискусію

-Почуття гумору-винахідливість, кмітливість, доброзичливість-авторитет і повага товаришів

3 Розробка питань-лаконічність-чіткість-Логічна стрункість-Доступність

4 Підготовка школярів.Вивчення літератури, підготовка зустрічних питань та аргументів до відповідей.

Краса і творчість – потреба чи вимога життя?

1. Звідки у людини взялося почуття краси? Хто її вчив розуміти, бачити і відчувати красу? Чому вона завжди так радіє зустрічі з прекрасним?

2. Доведіть, що почуття прекрасного властиве лише людині. Чим різниться людина від всіх інших живих істот?

3. Як праця відрізняє людину від тварин? В чому це виявляється?

4. Що означає «діяти за законами краси»? Як можна розуміти цей вислів?

5. Чому такі неоднакові людські уявлення про красу? Чому те, що одним здається гарним, інші навіть і не помітять? Чому те, що в одних викличе подив, інших приводить у захоплення?

6. Що ми знаємо з історії мистецтва про ідеали краси різних часів?

7. В чому спільне й відмінне між поняттями: «красиве» і «прекрасне»? Чим саме вони різняться?

 

 

Лекція 2.Організація та проведення усних журналів, заочних подорожей, екскурсій.

1 Організація та проведення усних журналів.

2 Заочні подорожі.

3. Організація та проведення екскурсій.




Переглядів: 959

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика проведення етичної бесіди | Організація та проведення усних журналів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.