Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Організація та проведення ігор, конкурсів.

 

Гра супроводжує людину на протязі всього її життя. Вона несе в собі енергію радості та веселощів, тому широко застовується на уроках, перервах, позакласних заходах, святах, сприяючи інтелектуальному розвитку, формуванню певних якостей, здібностей. Сухомлинський казав: Гра – це величезне світле вікно, крізь яке в духовний світ дитини вливається живильний потік уявлень, понять про оточуючий світ. Гра-це іскра, що запалює вогник допитливості та цікавості.Без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку.

Гра –явище багатофункціональне, оскільки за її допомогою:

-привчаємо особистість до праці

-спілкуємося з природою, оточуючими

-формуємо естетичні смаки

-діагностуємо поведінку та діяльність вихованців.

З урахуванням вікових особливостей дітей можна виділити такі види ігор:

- процесуальні (малорухливі) в процесі гри дошкільнятко самостійно починає гру, грає, закінчує гру, тобто він займає себе сам , вчиться бути самостійним, виявляючи такі риси характеру, як терпіння і охайність, зібраність, уміння зосередитися

- копіювальні, які допомагають засвоювати соціальні ролі, пізнавати дійсність,

-рухливі

- дидактичні (в процесі яких діти отримують знання з різних предметів)

-народні, ікі допомагають дитині пізнати національні особливості, пробуджують інтерес до народної творчості.

Технічні , настільні , атракціонного характеру.

Кожна гра повинна мати певну мету, прагнення досягти яку спонукає учнів концентрувати свою увагу. Виявляти витримку, долати першкоди.Отже знання гри необхідне кожному вчителю, щоб можна було не лише включитися у будь0яку гру, але й запропонувати нову.

Включення дитини в гру дозволяє вправляти його у витримці, подоланні страху, дисциплінованості. Включення дитини до найбільш сильної команди дозволяє відчути смак перемоги, що стимулює її на подолання багатьох перешкод, щоб знову відчути це почуття. У грі можна примирити ворогів, об’єднавши в одну команду для загальної перемоги.

Обираючи гру треба враховувати:

-вік дітей

-місце для проведення гри(кімната, коридор, вулиця)

-кількість учасників гри

-інвентар для ігор

-знання правил гри (пояснення повинно бути коротким і зрозумілим

-тривалість у часі (гра повинна закінчитися своєчасно, щоб діти не втратили інтерес до неї, щоб не було фізичного перевантаження)

-підведення підсумків з обов’язковим заохоченням,нагородами

Вчителю необхідно володіти методикою проведення різного виду ігор.Для цього йому треба засвоїти декілька правил:

-усвідомлено впливати на поведінку дитини під час гри

-допомагати закріпленню позитивних якостей дитини

-навчити дитину вірити у власні можливості і створювати умови для цього

-створювати атмосферу гри , однакову для всіх

При проведенні ігор слід користуватися певними принципами:

· Зміст і методика проведення ігор повинні відповідати нормам моралі суспільства

· Кожна гра пвинна мати виховний, освітній і розвивальний характер

· Гра повинна сприяти зміцненню здоровя дітей

· Добирати ігри треба з урахуванням вікових, анатомо-фізіологічних та психологічних особливостей дітей

· Гра повинна бути цікавою для всіх

· Ігри проводити планомірно, відбирати відповідно часу і місця проведення

· Знати характер гри(спокійно впливає на дітей чи навпаки збуджує їх)




Переглядів: 1144

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Особливості національного виховання | Методика проведення гри

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.