Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Underline the correct sentence in each mini-dialogue.

1. A: Can you come dancing tomorrow night?

B: Sorry, I’ll play basketball/ I’m playing basketball.

2. A: What are your plans for the summer?

B: I’ll spend a month in the mountains/I’m going to spend a month in the mountains.

3. A: What do you think about the weather?

B: It’ll probably rain tomorrow/It’s raining tomorrow.

4. A: What about tomorrow at about 5.30?

B: Ok, I’ll see you then/OK, I’m seeing you then.

5. A: Mary is buying a dog next week.

B: Really? What is she calling it/What is she going to call it?

6. A: It would be nice to see you next week.

B: Are you doing anything on Wednesday/Will you do anything on Wednesday?

 

15. Put each verb in brackets into a form of will, be going to or the Present Continuous. More than one answer may be possible.

e.g. Have you heard the news? Harry (join) …is joining/going to join… the Army!

1. Sorry to keep you waiting. I (not be) …………. long.

2. According to the weather forecast, it (snow) …………. tomorrow.

3. I’m sorry I can’t meet you tonight. I (go out) …………. with my parents.

4. Careful! You (knock) ………….. that jug on the table!

5. In fifty years’ time, most people probably (ride) ………… bicycles to work.

6. Our teacher (give) …………… us a test tomorrow.

7. I (go) …………… to Manchester at the end of the week.

8. Look out! You (hit) ………….. that tree!

9. I think your team (probably win) ………….. .

 




Переглядів: 1599

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Two students are discussing their science projects. Underline the correct form. | Complete the second sentence so that it has a similar meaning to the first sentence.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.