МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ReferencesAlfassi, M. (1998). Reading for meaning: The efficiency of reciprocal teaching in fostering Reading comprehension in highschool students in remedial reading classes. American Educational Research Journal, 35(2), 309-332. Commeyras, M., & Summer, G. (1998). Literature questions children want to discuss: What Day teachers and students learned in a second-grade classroom. Elementary School journal 99(2), 129-152. http://dx.doi.org/10.1086/461919 Dubravac, S., & Dalle, M. (2002). Reader question formation as a tool for measuring comprehension: narrative & expository textual inferences in a second language. Journal of Research in Reading, 25 (2), 217-31. http://dx.doi.org/10.1111/1467-9817.00170 Duplas, J. A., & Ziedler, D. L. (2002). Critical thinking and logical argument. Social Education, 66(5), pp.10-14. Ehlers, S. (1995). Deuten als Problemlösen. [Interpretation as problem solving.] InS. Ehlers (Ed.), Lerntheorie Tätigkeitstheorie Fremdsprachunterricht (pp. 119–135).Standpunkte zur Sprach- und Kulturvermittlung 4. Munich: Goethe-Institut. Eliason, C. (2009). Encouraging students to respond to reading to deepen understanding. Illionois Reading Council Journal. 37(3), 27-34. Frances, S.M., & Eckart, J.A. (1992). The effects of reciprocal teaching on comprehension(ERIC Document Reproduction Service No. ED 350 572). Govindasamy, S., & David, MK. (2004). Creating critical language awareness: Role & Function of discourse devices in reading texts. Australian Language and Literacy Matters, 9(4), 5-10. Hwang, D., & Embi, M. A. (2007). Approaches employed by secondary school Teachers to teaching the literature component in English. Journal Pendidik dan Pendidikan, Jil, 22, 1-23. Jaffar, Shaheera. (2004). Teaching critical thinking through literature. Journal of Research (Faculty of Languages and Islamic Studies), 5, 15-26. Janssen, T. (2002). Instruction in self-Questioning as a literary reading strategy: An exploration of empirical research. Educational Studies in Language and Literature, 2, 95-120. Source: International Journal of Linguistics, ISSN 1948-5425, 2012, Vol. 4, No. 2 537 www.macrothink.org/ijl Received: August 7, 2011 Accepted: September 27, 2011 Published: June 1, 2012 doi:10.5296/ijl.v4i2.1862 URL: http://dx.doi.org/10.5296/ijl.v4i2.1862
Read the article. Make some general remarks concerning the content of the paper using words and expressions from Useful Vocabulary Section. Discuss the structure of the paper. Give some positive comments. Express your criticism or objections. Analyze the data, results and their presentations. Make a conclusion.
ПРИЛОЖЕНИЯ APPENDIX 1
|
||||||||
|