Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






References

Alfassi, M. (1998). Reading for meaning: The efficiency of reciprocal teaching in fostering Reading comprehension in highschool students in remedial reading classes. American Educational Research Journal, 35(2), 309-332.

Commeyras, M., & Summer, G. (1998). Literature questions children want to discuss: What Day teachers and students learned in a second-grade classroom. Elementary School journal 99(2), 129-152. http://dx.doi.org/10.1086/461919

Dubravac, S., & Dalle, M. (2002). Reader question formation as a tool for measuring comprehension: narrative & expository textual inferences in a second language. Journal of Research in Reading, 25 (2), 217-31. http://dx.doi.org/10.1111/1467-9817.00170

Duplas, J. A., & Ziedler, D. L. (2002). Critical thinking and logical argument. Social Education, 66(5), pp.10-14.

Ehlers, S. (1995). Deuten als Problemlösen. [Interpretation as problem solving.] InS. Ehlers (Ed.), Lerntheorie Tätigkeitstheorie Fremdsprachunterricht (pp. 119–135).Standpunkte zur Sprach- und Kulturvermittlung 4. Munich: Goethe-Institut.

Eliason, C. (2009). Encouraging students to respond to reading to deepen understanding.

Illionois Reading Council Journal. 37(3), 27-34.

Frances, S.M., & Eckart, J.A. (1992). The effects of reciprocal teaching on comprehension(ERIC Document Reproduction Service No. ED 350 572).

Govindasamy, S., & David, MK. (2004). Creating critical language awareness: Role & Function of discourse devices in reading texts. Australian Language and Literacy Matters, 9(4), 5-10.

Hwang, D., & Embi, M. A. (2007). Approaches employed by secondary school Teachers to teaching the literature component in English. Journal Pendidik dan Pendidikan, Jil, 22, 1-23.

Jaffar, Shaheera. (2004). Teaching critical thinking through literature. Journal of Research (Faculty of Languages and Islamic Studies), 5, 15-26.

Janssen, T. (2002). Instruction in self-Questioning as a literary reading strategy: An exploration of empirical research. Educational Studies in Language and Literature, 2, 95-120.

Source: International Journal of Linguistics, ISSN 1948-5425, 2012, Vol. 4, No. 2

537 www.macrothink.org/ijl

Received: August 7, 2011 Accepted: September 27, 2011 Published: June 1, 2012

doi:10.5296/ijl.v4i2.1862 URL: http://dx.doi.org/10.5296/ijl.v4i2.1862

 

Read the article.

Make some general remarks concerning the content of the paper using words and expressions from Useful Vocabulary Section.

Discuss the structure of the paper.

Give some positive comments.

Express your criticism or objections.

Analyze the data, results and their presentations.

Make a conclusion.

 

ПРИЛОЖЕНИЯ

APPENDIX 1




Переглядів: 420

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Discussion and Conclusion | USEFUL VOCABULARY

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.