Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Знання цінностей професійної, національної й загальнолюдської культури на особистісному рівні

1.1 Суспільно значущий аспект: культуротрансляційна й культурозбережувальна функції (передача системи фахових, духовно-моральних, національно й загальнокультурних знань як цінностей від старшого покоління молодшому, насамперед тих, які дають студентству змогу самостійно осмислювати набутий досвід, ефективно взаємодіяти з однокурсниками й іншими людьми, оптимально організовувати власне фахове навчання і поведінку).

1.2 Особистісно значущий аспект: ціннісно-орієнтаційна, організаційно-формуюча, мотиваційно-, когнітивно-, духовно-розвивальна і адаптаційна функції (зміст модуля забезпечує: орієнтацію майбутнього фахівця на різні цінності (знання) як предмет потреби в особистісному розвиткові й організацію процесу їх формування; створення викладачем умов для розвитку пізнавальних процесів особистості студента, її духовно-моральної, потребнісно-мотиваційної й афективної сфери в процесі засвоєння знань; адаптацію особистості до вимог, що постійно змінюються).

2. Самоцінні способи фахової діяльності різної функціональної приналежності (професійні уміння та навички).

2.1 Суспільно значущий аспект: культуротрансляційна й культурозбережувальна функції (забезпечення процесу оволодіння молоддю важливим для збереження культури способами фахової діяльності, досвідом їх оновлення).

2.2 Особистісно значущий аспект: ціннісно-орієнтаційна; духовно-, мотиваційно-, когнітивно- та афективно-розвивальна; організаційно-формуюча і адаптаційно-активаційна функції (зміст модуля: орієнтує студента на формування фахових умінь і навичок як особистісних цінностей; створює умови для їх емоційного переживання майбутнім фахівцем як самоцінних, усвідомлення ним особистісного сенсу оволодіння різними способами діяльності; сприяє формуванню у студента досвіду адаптації до вимог, які часто змінюються, та активного впливу на навколишнє середовище відповідно до моральних і професійних зразків і ідеалів; стимулює організацію процесу формування і самоформування студентом способів фахової діяльності засобами аналізу професійних ситуацій і розв’язання фахових задач; сприяє розвитку пізнавальних процесів, духовної, потребнісно-мотиваційної, афективної сфер особистості майбутнього фахівця у ході оволодіння нею певними уміннями та навичками).

3. Досвід творчої, культуротворчої діяльності та науково-дослідної роботи.

3.1 Суспільно значущий аспект: культуророзвивальна й культуротрансляційна функції (підготовка майбутніх фахівців до національного культуротворення, особистісного внеску у розвиток різних сфер української культури засобами організації їх творчої та наукової роботи, які передбачені змістом модуля).

3.2 Особистісно значущий аспект: ціннісно-орієнтаційна, організаційно-формуюча й особистісно-розвивальні функції (зміст модуля повинен передбачати: створення умов для усвідомлення студентом творчості та науково-дослідної роботи в ролі особистісних цінностей; організацію процесу формування у майбутнього фахівця умінь та якостей, важливих для проведення наукової роботи і створення продуктів у різних видах творчості; включення майбутнього фахівця в наукову і культуротворчу діяльності).

4. Досвід емоційно-вольового ставлення до державних, професійних, національних і загальнолюдських цінностей та світу в цілому.

4.1 Суспільно значущий аспект: культуротрансляційна, культурозбережувальна і культуророзвивальні функції (відбиття у змісті модуля теоретичних основ емоційно-вольової культури, емоційно збагачених духовно-моральних, професійних ситуацій і задач, а також завдань, спрямованих на емоційне переживання студентом фахових й інших цінностей, розвиток вольових і творчих якостей, є загальною умовою повороту свідомості його особистості на самосвідомість, формування ним образу “Я” як творчо працюючого фахівця, здатного до збереження і розвитку української культури).

4.2 Особистісно значущий аспект: оцінно-спонукальна і регулятивно-розвивальні функції (зміст модуля потенційно може сприяти формуванню у студента наступних основних особистісно-розвивальних складових його досвіду емоційно-вольового ставлення до світу і самого себе: а) оцінювання актуально значущих для нього духовних, дидактичних й інших цінностей, міри їх сформованості у собі, а на основі його результатів – дій, до яких спонукали емоції, у напрямі оволодіння певними цінностями; б) регуляції самоусвідомлення реального образу “Я” як професіонала (рефлексії професійної готовності) і саморегуляції процесу його формування в ідеальному варіанті (йдеться про самотворення особистості як фахівця); в) регуляції розвитку усіх інших (крім афективної) сфер особистості на фундаменті емоційного переживання цінностей (особливо значущою слід вважати роль емоційного переживання в розвитку смислотвірних мотивів духовного і професійного становлення); г) вольової регуляції професійного становлення, духовного і загального розвитку (вольові якості є потужним джерелом регуляції активності у фаховій самопідготовці студента, вагомим чинником у досягненні її позитивних результатів).




Переглядів: 313

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Висновок | Досвід саморегуляції фахового становлення, професійних самоосвіти і самовиховання, духовного і загального саморозвитку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.