Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Досвід саморегуляції фахового становлення, професійних самоосвіти і самовиховання, духовного і загального саморозвитку.

5.1 Суспільно значущий аспект: культуротрансляційна, культурозбережувальна і культуророзвивальні функції ( реалізація функцій має місце за умов: висвітлення у змісті модуля тієї частини соціального досвіду, який стосується основ професійної самоосвіти, самовиховання і саморозвитку; орієнтації змісту модуля на організацію і стимулювання процесів духовного і професійного самостановлення й саморозвитку майбутніх фахівців, самоформування готовності до національного культуротворення, розширення соціального досвіду після закінчення ВНЗ).

5.2 Особистісно значущий аспект: особистісно-розвивальна й особистісно-формуюча функції (реалізація повного потенціалу цих функцій засобами побудови змісту модуля залежить від включення викладачем-проектувальником до нього завдань, орієнтованих на: розвиток адекватності самооцінки майбутнього фахівця, мотивів його фахового удосконалення; проектування ним цілей-зобов’язань у сфері фахової самопідготовки і загального саморозвитку, особистого плану їх виконання; самоорганізацію студентом на основі певних засобів і методів процесів самоосвіти і самовиховання відповідно до розробленого плану; самостимулювання суб’єктом формування особистості самоосвітньої та самовиховної активності та корекцію роботи над собою за її проміжними результатами).

6. Досвід культурного міжособистісного спілкування та громадської активності.

6.1 Соціально значущий аспект: культуротрансляційна і культуровідтворювальна функції (відповідна функціональна спрямованість висвітленого у модулі зазначеного компонента змісту освіти досягається, якщо: вивчення модуля студентами має інтерактивний характер і вимагає від них внутрішнього прийняття в ролі значущих актуальних цінностей культури міжособистісного спілкування як фундаменту і головного фактора формування соціально-психологічних явищ; зміст модуля орієнтує майбутніх фахівців на розгляд і використання спілкування в якості провідного засобу сприймання й розуміння інших людей, розв’язання професійних завдань, засвоєння і відтворення соціально-професійного досвіду).

6.2 Особистісно значущий аспект: інформаційно-аналітична, регуляційно-комунікативна, афективно-розвивальна і перцептивно-розвивальна функції ( у змісті модуля належне місце відводиться завданням, орієнтованим на формування і розвиток у студентів: готовності до аналізу спрямованості особистості об’єкта інформації в процесі її формування, прийому або передання; досвіду регуляції власної поведінки і поведінки партнера по спілкуванню; умінь ефективно виконувати роль активного суб’єкта у взаємодії – приймати і стимулювати процес прийняття її учасниками єдиної системи значень як основи взаєморозуміння, планувати й організовувати спільні дії тощо; здатності до емоційно-вольової регуляції процесу самоформування комунікативної культури і власного ставлення до інших людей, а також до соціальної перцепції та ін.).

 

 




Переглядів: 249

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Знання цінностей професійної, національної й загальнолюдської культури на особистісному рівні | Родова категорія “освітній модуль” у соціально-культурній парадигмі вищої освіти

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.