МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙз дисципліни «МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ» (для студентів за напрямом підготовки 6.030601 «Менеджмент організацій» денної та заочної форми навчання)
Склав: к.е.н., доц. ТАРХАНОВА н.о. ас. ВЕШНЕВСЬКА А.В.
Затверджено на засіданні економічної теорії та фінансів протокол № _ від ____2014 р. зав. кафедрою д.е.н., проф. Богачов С.В.
Макіївка, 2014 р.
ВСТУП Досвід становлення України як незалежної держави свідчить про те, що стан її економіки та позиції на світогосподарській арені значною мірою залежать від структури, динаміки й ефективності зовнішньоекономічних відносин та торгівлі, що ринкова трансформація неможлива без інтеграції у світове економічне співтовариство. Метою дисципліни є формування у майбутніх менеджерів системи спеціальних знань з проблем та перспектив розвитку міжнародних економічних відносин (МЕВ) для фундаментальної й спеціальної освіти та практичної діяльності за фахом. Реалізація зазначеної мети передбачає розв’язання наступних завдань: - вивчення сутності МЕВ, їх еволюції, чинників і рівнів розвитку; - засвоєння категоріального апарату, що застосовується для аналізу процесів та явищ сучасного світового економічного розвитку; - дослідження форм МЕВ, особливостей розвитку інтеграційних процесів та діяльності міжнародних економічних організацій; - набуття навичок творчо аналізувати стан і тенденції розвитку системи міжнародних економічних відносин, визначати проблеми й перспективи їх розвитку. Наступні навчальні посібники складають основу для вивчення курсу «Міжнародна економіка» В.В. Козик, Л.А. Панкова, Н.Б. Даниленко «Міжнародні економічні відносини», Ю.Г. Козак. «Міжнародна економіка»; Ю.Г. Козак, В.В. Ковалевський, К.І. Ржепішевський «Міжнародна економіка: в питаннях та відповідях», а також Л.М. Горбач, О.В. Плотніков «Міжнародні економічні відносини», І.М. Школа, В.М. Козменко, О.В. Бабінська «Міжнародні економічні відносини», «Міжнародна економіка» за редакцією А.М. Поручника; «Міжнародна економіка» за редакцією А.П. Румянцева й інші. Вивчаючи вищезазначений курс, студенти набувають навички використання статистичних матеріалів, іншої інформації, що ілюструє закономірності розвитку міжнародних зв’язків, процес інтеграції України до світового економічного простору.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|