МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ 1.ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ І ЗАГАЛЬНІ УМОВИ МІЖНАРОДНИХ ЕКОНОМІЧНИХ ВІДНОСИН ТЕМА 1. ПРЕДМЕТ І ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ «МІЖНАРОДНІ ЕКОНОМІЧНІ ВІДНОСИНИ»
План 1.1. Предмет та завдання курсу міжнародних економічних відносин 1.2. Сутність, об'єкти і суб'єкти МЕВ, рівні розвитку Економічні закони і принципи розвитку МЕВ
Мета теми: вивчення основних понять, предмету та завдання курсу «Міжнародні економічні відносини», визначення суб’єктів та об’єктів МЕВ, їх рівнів розвитку, ознайомлення з економічними законами та принципами розвитку МЕВ. Ключові слова: міжнародні економічні відносини, міжнародна економіка, суб’єкт МЕВ, об’єкт МЕВ, економічний закон, економічний принцип. Предмет та завдання курсу міжнародних економічних відносин Предметомвивчення курсу «Міжнародні економічні відносини» (МЕВ) є система господарських зв’язків, що виникає між суб’єктами національних економік на основі міжнародного поділу праці та факторів виробництва. Завдання курсу «МЕВ»: 1) виявлення сутності МЕВ, чинників і рівнів їхнього розвитку, особливостей дії законів і принципів розвитку світової економіки; закономірностей еволюції МЕВ; 2) засвоєння понятійного апарату, що застосовується у міжнародній господарській практиці; 3) ознайомлення з формами МЕВ, особливостями розвитку інтеграційних процесів у світі; 4) дослідження сучасних тенденцій розвитку глобальної економіки та моніторинг індикаторів, що її характеризують; 5) аналіз механізмів регулювання МЕВ на національному та міжнародному рівнях; 6) характеристика форм та інтенсивності залучення України до світогосподарських зв’язків, виявлення значущості зовнішніх детермінант в економічному розвитку держави; 7) оцінка перспектив розвитку міжнародних економічних відносин України із зовнішнім світом. «МЕВ» як навчальна дисципліна: - є фундаментальна дисципліназа значенням,що виражається в обґрунтуванні закономірностей і тенденцій розвитку МЕВ і світового господарства. - має світоглядну основу, сутність якої полягає у виявленні цілісності й взаємозалежності національного й всепланетарного розвитку, формуванні сучасного економічного мислення в молоді. - формує спеціальні знання, які виражаються в засвоєнні теоретичних основ сприйняття та засвоєння дисциплін професійної спрямованості в галузі зовнішньоекономічної діяльності (ЗЕД). - формує фахові навички й умінняз моніторингу та спроможності оцінювати сучасні форми й тенденції розвитку МЕВ та світової економіки.
|
||||||||
|