МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Самостійна позааудиторна робота
Контрольні питання 1. Особливості якісного аналізу органічних речовин. 2. Визначення Карбону й Гідрогену. 3. Визначення Нітрогену та Сульфуру. 4. Визначення галогенів. 5. Класифікація органічних реакцій і реагентів. 6. Типи механізмів реакцій (гомолітичний, гетеролітичний, періциклічний). 7. Типи органічних реакцій (приєднання, заміщення, відщеплення, перегрупування, окиснення та відновлення). 8. Проміжні активні частинки (карбкатіони, карбаніони, вільні радикали, електрофіли, нуклеофіли). 9. Основи теорії реакцій органічних сполук. 10. Вплив структурних особливостей на стабільність активних частинок. Самостійна аудиторна робота
|
||||||||
|