Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Властивості сечовини.

 

Дослід 1. Утворення солей сечовини.

У дві пробірки налити по 2 см3 20%-ного розчину сечовини і додати в першу 2 см3 оксалатної кислоти, а в другу стільки ж конц. нітратної кислоти. Пробірки охолодити. Стінки пробірки потерти скляною паличкою для прискорення реакції.

Що спостерігається?

Написати рівняння реакцій взаємодії сечовини з 1-ним еквівалентом кислоти.

 

Дослід 2. Основність сечовини.

В пробірку з 0,1 г сечовини прилити однаковий об'єм води і добре перемішати. Визначити лакмусом рН розчину сечовини.

Які властивості проявляє сечовина?

 

Дослід 3. Реакція сечовини з нітритною кислотою.

У пробірку внести 1 см3 розчину сечовини і прилити 5 см3 розчину натрій нітриту і краплями розчину сульфатної кислоти.

Що спостерігається?

Написати рівняння реакцій.

Дана реакція використовується для кількісного визначення сечовини.

Дослід 4. Біуретова реакція на сечовину.

У пробірку внести ложечку сечовини і нагріти до появи стійкого запаху аміаку. Пробірку охолодити. Вміст її розчинити в 2 см3 теплої води і прилити 3 краплі розчину купрум (ІІ) сульфату і 2 краплі 2н розчину лугу.

Що спостерігається?

Написати рівняння реакції утворення біурету.

 

Дослід 5. Добування ртутного похідного сечовини.

У пробірку налити 1 см3 розчину сечовини і краплями прилити розчин меркурій (ІІ) нітрату . Випадає осад основної солі складу О=С(NH-HgOH)2. Написати рівняння реакції.

 

Дослід 6. Оксидація сечовини.

В пробірку з 1 см3 розчину сечовини краплями прилити розчину натрій гіпоброміду або гіпохлориту натрію (хлорного вапна).

Що відбувається?

Написати рівняння реакції.

 

Дослід 7. Добування сечовинно-формальдегідної смоли.

Обережно прогріти в полум'ї пальника пробірку з 2 г сечовини і 3 см3 формаліну протягом 2 хвилин Після нагрівання вміст пробірки охолодити і розчинити в спирті.

Спостерігати утворення клеєподібної полімерної маси.

Написати рівняння реакції поліконденсації сечовини з формальдегідом.

 

Дослід 8. Гідроліз сечовини.

До 2 см3 20%-ного розчину сечовини вкинути скляні кип’ятильні камінці і нагріти до кипіння. Відчувається запах. Чого? Якщо запах не відчутний, внести змочений водою червоний лакмусовий папірець.

Що спостерігається?

Написати рівняння реакції гідролізу сечовини.

Дослід 9. Ситуаційна задача.

В трьох пробірках знаходяться розчини щавлевої, амінооцтової кислот і сечовини. За допомогою якісних реакцій розпізнати дані сполуки. Описати хід аналізу і написати відповідні рівняння раекцій.

 

ЗАНЯТТЯ №26

 

Тема:Гетероциклічні сполуки. Три- і чотиричленні гетероцикли. Функціональний аналіз невідомих досліджуваних органічних речовин.

Актуальність теми:Окрему групу органічних сполук складають гетероциклічні сполуки, які входять в склад природних біологічно – активних речовин та на 50% - в склад медичних препаратів.

 

Навчальні цілі:Теоретичне і практичне засвоєння будови, номенклатури, властивостей 3-и і 4-и членних гетероциклів. Визначення за допомогою функціонального аналізу виданих невідомих речовин.

Знати:

- номенклатуру гетероциклічних сполук;

- їх ароматичні та кислотно-основні властивості;

- якісні реакції функціональних груп.

Вміти:

- класифікувати гетероцикли;

- володіти методикою визначення невідомих речовин;

- проводити ідентифікацію досліджуваних речовин.

 

Самостійна позааудиторна робота

 

1. Вивчити теоретичний матеріал і вміти дати відповіді на контрольні питання теми.

2. Оформити три графи протоколу.

3. Повторити функціональні групи та якісні реакції на них.

4. Порівняти у вигляді таблиці властивості азиридину і оксетину

5.

Гетероциклічні сполуки і їх назва Формула Природа гетероатома Фізичні властивості Хімічні властивості Подібні (+) і відміні(-) властиво-сті  

 

Контрольні питання

 

1. Будова, класифікація та біологічне значення гетероциклічних сполук.

2. Номенклатура гетероциклічних сполук, їх ізомерія.

3. 3-и членні гетероцикли, їх будова і властивості.

4. 4-и членні гетероцикли, їх будова і властивості.

5. Оксигенні гетероцикли, їх властивості.

6. Нітрогенні гетероцикли. Їх будова і властивості.

7. Ароматичність гетероциклів. Реакції приєднання і заміщення.

8. Кислотно-основні властивості гетероциклів.

9. Порівняльні властивості 3-и і 4-и членних гетероциклів.

10. Похідні даних циклів як ліки протипухлинної дії.

 

Самостійна аудиторна робота

 

1. За допомогою якісних реакцій визначити дані викладачем невідомі органічні речовини.

2. Результати спостережень і висновки внести в протокол.

3. Оформити протокол і захистити його у викладача.

4. Написати тестовий контроль або самостійне індивідуальне завдання.

5. Виписати з даної теми медичні препарати, вказати їх фармакологічну дію та застосування.

6. Розв׳язати вправи і задачі запропоновані викладачем.

 




Переглядів: 2508

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретична частина | Теоретична частина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.