МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИЗМІСТ ББК 65.050
Коваленко Н.О. Інтелектуальна власність: Комплекс навчально-методичного забезпечення частина 1: Конспект лекцій для курсантів/слухачів очної та заочної форм навчання / Автор: Н.О.Коваленко – Кіровоград: КЛА НАУ, 2013. – 135 с.
Комплекс навчально-методичного забезпечення частина 1: Конспект лекцій є базовим інформаційним забезпеченням курсу адаптованим до специфіки напряму підготовки курсантів/слухачів, матеріал ґрунтується є основи створення, правової охорони, захисту і комерційної реалізації об’єктів права інтелектуальної власності, що ґрунтуються на законодавстві Україні та міжнародно-правових нормативах. Конспект містить програму навчальної дисципліни, перелік програмних запитань, завдання до експрес-контролю якості засвоєння знань лекційного матеріалу, конкретизує методи навчання та контролю якості засвоєння матеріалу, а також містить перелік інформаційно-методичного забезпечення й контрольних питань. Конспект лекцій містить ілюстративний матеріал, додатки та формуляри офіційних документів, що розширює можливості сприйняття інформації курсантів/слухачів. Призначено для курсантів та слухачів напряму підготовки 6.030601 «Менеджмент» професійного спрямування «Менеджмент організацій і адміністрування» варіативної компоненти «Менеджмент туристичної індустрії», спеціальності 8.07010202, 7. 07010202, «Обслуговування повітряного руху» спеціалізації «Аварійне обслуговування та безпека на авіаційному транспорті», «Аеронавігаційне забезпечення і планування польотів», «Управління повітряним рухом»; спеціальностей 8.07010201, 7. 07010201 «Льотна експлуатація повітряних суден для курсантів та слухачів очної та заочної форм навчання/
Розглянуто і рекомендовано до друку і використання в навчальному процесі на засіданні кафедри менеджменту та економіки, протокол № 6 від 30 січня 2013 року.
Рецензент: Олійник І.В., кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, економіки та права, доцент
© Коваленко Н.О., 2013 Конспект лекцій
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету Кафедра менеджменту, економіки та права
Заступник начальника академії з навчальної та наукової роботи _________________ Д.М. Обідін 31 серпня 2012 року
СГСЕ 1 Інтелектуальна власність
Кіровоград – 2012 рік 1.2 Мета та завдання навчальної дисципліни
Мета дисципліни «Інтелектуальна власність» полягає в формуванні у майбутніх фахівців з менеджменту комплексу теоретичних знань з питань інтелектуальної власності як визначальної економіко-правової категорії інформаційного суспільства. Основним завданням дисципліни «Інтелектуальна власність» є формування фахівця з авіаційного менеджменту, який володіє професійною термінологією та здатного апелювати основними нормами й поняттями у сфері інтелектуальної власності, надавати комерційну оцінку об’єктам інтелектуальної власності, використовувати механізми юридичного захисту на національному та міжнародному рівнях. У результаті вивчення навчальної дисципліни курсант/слухач повинен знати: - основні поняття та складові системи інтелектуальної власності; - складові міжнародної системи охорони інтелектуальної власності; - загальне законодавство України з питань інтелектуальної власності; - систему охорони інтелектуальної власності в Україні; - об'єкти та суб'єкти права інтелектуальної власності; - сутність прав власників чинних охоронних документів та заявників на об'єкти промислової власності; - основи організації охорони прав інтелектуальної власності; - методики визначення (оцінювання) вартості об'єктів інтелектуальної власності; - напрямки порушення прав інтелектуальної власності; - належний спосіб захисту порушених прав суб'єктів інтелектуальної власності.
вміти: - користуватись термінологією галузі інтелектуальної власності; - вільно орієнтуватись у міжнародно-правових документах, деклараціях, Конвенціях тощо; - вирішувати конкретні виробничі ситуації або проблемні питання із посиланням на правові норми; - застосовувати норми правових актів у практичних ситуаціях; - оформлювати заявку на реєстрацію об’єктів інтелектуальної власності; - вирішувати спори із зверненням до Департаменту інтелектуальної власності або суду; - застосовувати правові знання для обґрунтованої оцінки практичних ситуацій і правових наслідків, що виникають з них; - вирішувати конкретні практичні питання з використанням і посиланням на відповідні нормативно-правові джерела та судову практику; - оцінювати міру відповідальності у процесі виникнення правопорушення. 1.3 Опис навчальної дисципліни
1.4 Програма навчальної дисципліни
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|