Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Методичне забезпечення

Шкала оцінювання: національна та ECTS

Б) заочна форма навчання

А) денна форма навчання

Розподіл балів, які отримують курсанти

Змістові модулі (ЗМ) Теми Залікові модулі (ЗкМ) за видами робіт та розподіл балів, що присвоюються курсантам/слухачами Сума балів за видами навчальної діяльності курсанта за темами, модулями та загальна
Аудиторна робота Самостійна підготовка (СРС)
ЗкМ1 ЗкМ2 ЗкМ3 ЗкМ4 ЗкМ5
Лекційні заняття Практичні заняття Самостійна робота Індивідуальна робота Наукова робота
Експрес-контроль знань лекційного матеріалу Поточне діагностичне тестування Поточне письмове опитування Розв’язання типових задач/ситуаційних вправ Опрацювання питань самостійної підготовки Виконання творчих завдань (задач/вправ) Термінологічний аналіз ключових понять Виконання індивідуальних завдань Реферування наукових статей/виконання ІНДЗ Підготовка наукової роботи/виконання ІНДЗ
Модуль 1
ЗМ1 Т1
Т2
Т3
Т4
Середня к-ть балів за модулем 1
Модульний контроль 1
Підсумковий контроль
Модулі Змістові модулі, теми Залікові модулі (ЗкМ) за видами робіт та розподіл балів, що присвоюються слухачам Сума балів за видами навчальної діяльності слухача заочної форми навчання
Аудиторна робота Самостійна підготовка (СРС)
ЗкМ1 ЗкМ2 ЗкМ3, ЗкМ4, ЗкМ5
Лекційні заняття Практичні заняття Виконання модульної контрольної роботи
Оглядово-установочна лекція (відвідування, конспектування, активність, мислення, засвоєння) Установочно-консультативне практичне заняття (відвідування, записування, активність, мислення, засвоєння) Письмове опитування Діагностичне тестування Розв’язання типових задач/ситуаційних вправ Виконання творчих завдань (задач/вправ)
1 (1-4)
Всього балів
Підсумковий контроль

 

Сума балів за всі види навчальної діяльності ОцінкаECTS Оцінка за національною шкалою
для екзамену, курсового проекту (роботи), практики для заліку
90 - 100 A відмінно зараховано
82 - 89 B добре
75 - 81 C  
68 - 74 D задовільно
60 - 67 E  
35 - 59 FX незадовільно з можливістю повторного складання не зараховано з можливістю повторного складання
0 - 34 F незадовільно з обов'язковим повторним вивченням дисципліни не зараховано з обов'язковим повторним вивченням дисципліни

 

6. Інформаційно-методичне забезпечення дисципліни

6.1. Інтелектуальна власність (ІВ) у 3-х частинах. Частина 1. Комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни (за вимогами кредитно-модульної системи)/Розробник: Коваленко Н.О. – КЛА НАУ, 2012. – 273 с. ( інтерактивний/електронний) варіант, який містить:

– навчальну і робочу програми дисципліни: мету та завдання навчального курсу, структуру його змістових модулів (модульно-тематичний план), зміст аудиторної навчальної роботи (тематику та зміст лекційних і практичних занять), зміст самостійної підготовки (тематику та зміст самостійної, індивідуальної та науково-дослідної роботи), структуру залікових модулів навчальної діяльності (модульно-заліковий план);

– завдання для експрес-контролю якості засвоєння знань;

– перелік питань для самостійного опрацювання;

– термінологічний словник ключових понять з курсу;

– перелік об’єктів виконання навчального проекту – провідних авіакомпаній України;

– індивідуальні науково-дослідні завдання навчального проекту –бізнес-плану створення, реорганізації, відкриття представництва та інших напрямків зовнішньоекономічної діяльності авіакомпанії;

– методи навчання (аудиторні та самостійної підготовки);

– засоби діагностики якості навчання (перелік контрольних питань, комплект тестових завдань, типових задач і творчих завдань);

– варіанти контрольних завдань для поточного, модульного та підсумкового контролю успішності;

– методи оцінювання та критерії успішності навчання;

– інформаційно-методичне забезпечення дисципліни.

6.2. Інтелектуальна власність В 3-х частинах. Частина 2. Опорний конспект лекцій і матеріали для самостійного опрацювання з дисципліни для курсантів/слухачів очної та заочної форм навчання (за вимогами кредитно-модульної системи)./Розробник: Коваленко Н.О. – КЛА НАУ, 2012. – 109 с. (інтерактивний/електронний варіанти).

6.3. Інтелектуальна власність: методичні вказівки до практичної та індивідуальної роботи / Розробник: Коваленко Н.О. – КЛА НАУ, 2012. – 164 с. (інтерактивний/електронний варіанти).

6.4. Інтелектуальна власність. В 3-х частинах. Частина 3. Комплект дидактичних матеріалів з дисципліни (за вимогами кредитно-модульної системи). /Розробник:Коваленко Н.О. – КЛА НАУ, 2012. – 79 с. (інтерактивний/електронний варіанти).

6.5. Інтелектуальна власність: методичні вказівки до виконання контрольної роботи слухачами заочної форми навчання (за вимогами кредитно-модульної системи). / Розробник: Коваленко Н.О. – КЛА НАУ, 2012. – 63 с. (інтерактивний/електронний варіанти).

6.6. Комп’ютерні програми:

– текстовий процесор MS Word;

– табличний процесор MS Excel;

– пакет демонстраційної графіки MS Power Point;

– універсальна система перевірки знань "Конструктор тестів".

 

12.2 Рекомендована література


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. II.1 Програмне забезпечення
  3. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  4. Адвокатура — неодмінний складовий елемент механізму забезпечення прав людини.
  5. Адміністративно-правові методи забезпечення економічного механізму управління охороною довкілля
  6. Аналіз програмного забезпечення з управління проектами.
  7. Апаратне забезпечення USB
  8. Апаратне забезпечення мереж
  9. Аудит формування і використання власного капіталу та забезпечення зобов'язань.
  10. Біохімічний контроль за розвитком систем енергозабезпечення
  11. Будинків іспоруді забезпечення нормальних умов їх будівництва й експлуатації
  12. В залежності від мети та характеру угоди, які лежать в основі випуску векселів, а також їх забезпечення розрізняють комерційні, фінансові та фіктивні векселя.




Переглядів: 441

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи оцінювання | Перелік контрольних питань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.