МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Методичне забезпеченняШкала оцінювання: національна та ECTS Б) заочна форма навчання А) денна форма навчання Розподіл балів, які отримують курсанти
6. Інформаційно-методичне забезпечення дисципліни 6.1. Інтелектуальна власність (ІВ) у 3-х частинах. Частина 1. Комплекс навчально-методичного забезпечення дисципліни (за вимогами кредитно-модульної системи)/Розробник: Коваленко Н.О. – КЛА НАУ, 2012. – 273 с. ( інтерактивний/електронний) варіант, який містить: – навчальну і робочу програми дисципліни: мету та завдання навчального курсу, структуру його змістових модулів (модульно-тематичний план), зміст аудиторної навчальної роботи (тематику та зміст лекційних і практичних занять), зміст самостійної підготовки (тематику та зміст самостійної, індивідуальної та науково-дослідної роботи), структуру залікових модулів навчальної діяльності (модульно-заліковий план); – завдання для експрес-контролю якості засвоєння знань; – перелік питань для самостійного опрацювання; – термінологічний словник ключових понять з курсу; – перелік об’єктів виконання навчального проекту – провідних авіакомпаній України; – індивідуальні науково-дослідні завдання навчального проекту –бізнес-плану створення, реорганізації, відкриття представництва та інших напрямків зовнішньоекономічної діяльності авіакомпанії; – методи навчання (аудиторні та самостійної підготовки); – засоби діагностики якості навчання (перелік контрольних питань, комплект тестових завдань, типових задач і творчих завдань); – варіанти контрольних завдань для поточного, модульного та підсумкового контролю успішності; – методи оцінювання та критерії успішності навчання; – інформаційно-методичне забезпечення дисципліни. 6.2. Інтелектуальна власність В 3-х частинах. Частина 2. Опорний конспект лекцій і матеріали для самостійного опрацювання з дисципліни для курсантів/слухачів очної та заочної форм навчання (за вимогами кредитно-модульної системи)./Розробник: Коваленко Н.О. – КЛА НАУ, 2012. – 109 с. (інтерактивний/електронний варіанти). 6.3. Інтелектуальна власність: методичні вказівки до практичної та індивідуальної роботи / Розробник: Коваленко Н.О. – КЛА НАУ, 2012. – 164 с. (інтерактивний/електронний варіанти). 6.4. Інтелектуальна власність. В 3-х частинах. Частина 3. Комплект дидактичних матеріалів з дисципліни (за вимогами кредитно-модульної системи). /Розробник:Коваленко Н.О. – КЛА НАУ, 2012. – 79 с. (інтерактивний/електронний варіанти). 6.5. Інтелектуальна власність: методичні вказівки до виконання контрольної роботи слухачами заочної форми навчання (за вимогами кредитно-модульної системи). / Розробник: Коваленко Н.О. – КЛА НАУ, 2012. – 63 с. (інтерактивний/електронний варіанти). 6.6. Комп’ютерні програми: – текстовий процесор MS Word; – табличний процесор MS Excel; – пакет демонстраційної графіки MS Power Point; – універсальна система перевірки знань "Конструктор тестів".
12.2 Рекомендована література Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|