Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Особливості поточного модульного оцінювання роботи курсантів денної форми навчання у 2009 – 2010 навчальному році

1. Модульна оцінка включає в себе:

1.1. вхідна контрольна робота(оцінка (бал): 0, 1, 2, 3–, 3, 4, 4+, 5). Вхідна контрольна робота є складовою першого модуля.

1.2. середньозважена оцінка за роботу курсанта на семінарському занятті:

а) виступ за питаннями теми (оцінка (бал):1, 2, 3–, 3, 4, 4+, 5);

б) доповнення до виступів за бажанням курсанта (оцінка (бал): 4, 4+, 5). Необхідність виставлення оцінки (балу) за доповнення визначається викладачем;

в) усні чи письмові відповіді на питання для самоконтролю, які передбачені планами семінарських занять (оцінка (бал): 1 2, 3–, 3, 4, 4+, 5);

д) усні чи письмові відповіді на знання термінів і основних понять, які передбачені планами семінарських занять (оцінка (бал): 1, 2, 3–, 3, 4, 4+, 5);

1.3. контрольна робота:

а) лекційний матеріал, (оцінка (бал): 0, 1 2, 3–, 3, 4, 4+, 5).

б) матеріал семінарських занять, (оцінка (бал): 0, 1 2, 3–, 3, 4, 4+, 5).

в) матеріал самостійного опрацювання курсантами визначених тем за модулем, (оцінка (бал): 0, 1 2, 3–, 3, 4, 4+, 5).

Примітки

1. Оцінка (бал) 0 виставляється у всіх випадках відсутності курсанта на заняттях, згідно розкладу, відсутність тих чи інших передбачених навчальних робіт у встановлені терміни.

2. Оцінка (бал) 1 виставляється у всіх випадках присутності курсанта на занятті і елементарна участь у семінарському занятті. Такі види навчальної поведінки як відмова курсанта від виступу на семінарському занятті; не повернення аудиторної контрольної роботи для перевірки тощо враховується як присутність, але не підлягає оцінюванню.

3. Відпрацювання за бажанням курсанта оцінок (балів) 0, 1, 2, які були виставлені за тими чи іншими видами навчальної діяльності відбувається у дні консультацій викладача до виставлення модульної оцінки чи підсумкової оцінки. При цьому, оцінка (бал) не можуть становити максимальну оцінку (бал), тобто 5 (7 балів). Максимальна оцінка виставляється лише на семінарському занятті. Не відпрацьовуються оцінки (бали) з вхідної контрольної роботи.

4. Покращення вже отриманих позитивних результатів, за бажанням курсанта, допускається один раз за кожний вид навчальної роботи до виставлення модульної оцінки лише з отриманої оцінки (балу) 3– на 3; 3 на 4; 4 на 4+.

5. Курсант має право підвищити бали модульної оцінки до початку сесії (екзамену) шляхом повторного складання кожного з модулів не більше одного разу. Повторне складання передбачає: написання контрольної роботи відповідного модуля у письмовій формі, або шляхом складання тестових завдань.




Переглядів: 428

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ШКАЛА ОЦІНОК ЗА 100-БАЛЬНОЮ ШКАЛОЮ | Соціальної орієнтації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.