МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 14. Оцінка ресурсно-інвестиційного потенціалу підприємстваМета заняття: систематизувати та закріпити знання про сутність ресурсно-інвестиційного потенціалу і методи його оцінювання. Методи оцінювання: усне опитування, тестування, розв’язування задач. Результати навчання: знання сутності ресурсно-інвестиційного потенціалу, інвестицій, інновацій, методів оцінювання ресурсно-інвестиційного потенціалу. Самостійна робота: 1. Інновації: сутність і види. 2. Інвестиції: сутність і форми здійснення. 3. Формування стратегії розвитку підприємства.
План семінарсько-практичного заняття: 1. Аналіз економічного зростання підприємства на основі концепції вартості активів. 2. Структурний аналіз ресурсного потенціалу підприємства в системі управління витратами. 3. Управління інвестиційним потенціалом підприємства. 4. Оцінювання ефективності використання інвестиційного потенціалу підприємства. 5. Інновації: сутність і види. 6. Інвестиції: сутність і форми здійснення. 7. Формування стратегії розвитку підприємства. 8. Розв’язування задач.
Індивідуально-консультаційна робота: Виконання індивідуальної роботи за завданням викладача у вигляді розрахункової роботи або доповіді Література: основна [6, 8, 11, 12, 14, 15, 20], додаткова [1, 3, 5, 7]
Тема 15. Механізми використання економічного потенціалу підприємства Мета заняття: систематизувати та закріпити знання про механізми використання економічного потенціалу підприємства. Методи оцінювання: усне опитування, тестування. Результати навчання: знання прикладних аспектів використання потенціалу підприємства. Самостійна робота: 1. Методи стимулювання ефективного використання економічного потенціалу підприємства. 2. Формування механізму забезпечення безпеки економічного потенціалу. Семінарське заняття: 1. Особливості оцінки потенціалу підприємства для моніторингу поточних можливостей. 2. Спеціальні випадки застосування оцінки підприємства. 3. Формування і розробка показників регулювання використання економічного потенціалу підприємства. 4. Методи стимулювання ефективного використання економічного потенціалу підприємства. 5. Формування механізму забезпечення безпеки економічного потенціалу. Індивідуально-консультаційна робота: Виконання індивідуальної роботи за завданням викладача. Література: основна [1-5, 11, 12, 14, 17, 20-22], додаткова [1-3, 5, 7, 8, періодичні видання] ЗАВДАННЯ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИКОНАННЯ РОЗРАХУНКОВИХ РОБІТ
|
||||||||
|